جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

سکه ۵۰۰ هزار تومان ارزان شد

پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب: 652483
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۴ آبان‌ماه، ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شد.
سکه ۵۰۰ هزار تومان ارزان شد
به گزارش جهان نيوز، در جریان معاملات امروز پنجشنبه ۲۴ آبان ماه بازار آزاد تهران (تا لحظه انتشار خبر)، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شد که نسبت به قیمت ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان روز گذشته ۵۰۰ هزار تومان کاهش داشته است.

همچنین در معاملات امروز بازار پایتخت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳میلیون و ۶۰۰هزار تومان خرید و فروش شد که نسبت به روز گذشته ۵۵۰ هزار تومان کاهش را نشان می دهد.

قیمت هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز که روز گذشته ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود، در معاملات امروز بازار با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر قطعه ربع سکه نیز از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان روز گذشته به یک میلیون و ۷۰ هزار تومان کاهش یافت. سکه یک گرمی نیز در معاملات امروز ۶۶۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

بر اساس این گزارش، هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۱۲ دلار و ۷۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز  ۳۳۸ هزار و ۲۰۰ تومان است. در بازار امروز به رغم افزایش قیمت هر انس طلای جهانی، اما قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار کاهش داشته است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *