پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

نابودی اسرائیل؛ نه پیشگویی است و نه غیب‌گویی

پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 652471
حجت‌الاسلام رحیمیان در نشست «هم‌اندیشی اتحادیه‌های نویسندگان و ناشران حامی مقاومت و فلسطین» گفت: اگر امام قاطعانه از نابودی اسرائیل گفتند و امروز هم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از نابودی آن در کمتر از 25 سال می‌گویند، اینها نه پیشگویی و نه غیب‌گویی است بلکه برگرفته از متن قرآن است.
نابودی اسرائیل؛ نه پیشگویی است و نه غیب‌گویی
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام رحیمیان صبح امروز در نشست «هم‌اندیشی اتحادیه‌های نویسندگان و ناشران حامی مقاومت و فلسطین» گفت: اگر امام قاطعانه از نابودی اسرائیل گفتند و امروز هم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از نابودی آن در کمتر از 25 سال می‌گویند، اینها نه پیشگویی و نه غیب‌گویی است بلکه برگرفته از متن قرآن است. بنابراین امیدوارم اینگونه نشست‌ها و جوایز بین‌المللی بتواند اقدامات مثبتی را در جهت زوال و محو اسرائیل باشد.

رئیس هیئت امنای جمعیت در جمع میهمانان داخلی و خارجی، که در حال برگزاری است، ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: «فلسطین نقطه اشتراک همۀ مسلمانان است. موضوع فلسطین و مبارزه با اسرائیل و رژیم صهیونیستی همزاد با آغاز نهضت اسلامی در ایران است.»

حجت‌الاسلام رحیمیان افزود: «بنده از زمان کودکی در خدمت امام(ره) بودم و به عنوان شاهدی عینی و نه مورّخ، می‌گویم که موضوع فلسطین، همزاد با نهضت و بالاتر از این مدنظر بوده است. دلیل اصلی مبارزۀ امام(ره) با رژیم شاه، جرم هم‌پیمانی آنان با اسرائیل و نوکری آمریکا بود. مسئلۀ مبارزه با اسرائیل و حمایت از فلسطین، از آغاز نهضت انقلاب در طول زمان بدون کمترین وقفه همچنان ادامه داشت.»

در صهیونیست هرچه هست، شر است و فساد و دشمنی با حق
رحیمیان با بیان اینکه مبارزه با اسرائیل امروز هم از مهم‌ترین مسائل اساسی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است، تأکید داشت: «ملت ایران و رهبری انقلاب اسلامی همچنان این مبارزه و حمایت از فلسطین را مسئلۀ اول جهان اسلام تلقی می‌کنند.

مبنای مبارزۀ امام با رژیم ستمشاهی و اسرائیل و آمریکا، قرآن بوده و هست. به دلیل اینکه قرآن، اصلی ثابت است پس آنچه برگرفته از آن است نیز امری ثابت و همیشگی است.»

به گفتۀ وی؛ مبنای مبارزۀ امام(ره) آیات متعددی از قرآن است. یهود هرچند گاه استثنا دارد و در قرآن توصیف مثبت از برخی هم شده اما در صهیونیست هرچه هست، شر است و فساد و دشمنی با حق. مسئلۀ نابودی آمریکا و اسرائیل نیز برگرفته از قرآن، امری مسلم و قطعی است.

وی اشاره داشت که آخرین سخنرانی حضرت امام(ره) در ایران پیش از انقلاب، که به دنبالش به خارج تبعید شدند و 14 سال و سه ماه در تبعید به سر بردند نیز سخنرانی علیه کاپیتولاسیون و حضور اسرائیلی‌ها در ایران بود.

نابودی اسرائیل؛ نه پیشگویی و نه غیب‌گویی
رحیمیان مبنای زوال اسرائیل را نیز قرآنی دانست و یادآوری کرد: «اگر امام قاطعانه از نابودی اسرائیل گفتند و امروز هم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از نابودی آن در کمتر از 25 سال می‌گویند، اینها نه پیشگویی و نه غیب‌گویی است بلکه برگرفته از متن قرآن است.»

وی ادامه داد: «خداوند بشارت می‌دهد که حق مطلق اوست و عالم هستی براساس حق آفریده شده و همۀ اعضای عالم نیز جنود خداوند هستند، پس در مقابل هر پدیدۀ باطل، نظام خلقت با او مبارزه می‌کند تا او را نابود نماید. بنابراین نابودی اسرائیل امری مسلم است. قرآن کتاب تاریخ نیست بلکه تکرارشونده تاریخ زندگی بشر است. قرآن به روشنی آینده را نسبت به آمریکا، اسرائیل و غرب مستکبر بیان می‌کند.»

رئیس هیئت امنای جمعیت دفاع از فلسطین با تأکید بر اینکه توطئه‌های زشت دامنگیر خودشان می‌شود، توضیح داد: «تاریخ نشان داده که همۀ ستمگران و اهل باطل نابود شده‌اند از چنگیر تا محمدرضا پهلوی و ... . تردیدی در سنت خداوند نیست و باطل نابودشدنی است؛ مگر از اسرائیل باطل‌تر داریم آن‌هم رژیمی که از اساس بر مبنای غصب و جنایت شکل گرفته است.»

بیست‌وپنج سال تا نابودی اسرائیل؛ حداکثر سقف زمانی است
وی اشاره داشت: «اگر امروز سخن از 25 سال تا نابودی اسرائیل است، این سقفی زمانی است. قطعاً اسرائیل زوال‌پذیر است و شاهد افول روزافزون ابرقدرتی آنان هستیم. آینده از آن اسلام و حق است. امام ما آنگاه که گورباچف در صدر شوروی در کاخ کرملین تکیه داده بود، از کوچه پس کوچه‌های جماران سخن از دفع مارکسیسم گفت. همان امام هم از نابودی آمریکا، اسرائیل و همۀ عمال و نوکران آنها گفته است.»
حجت‌الاسلام رحیمیان در پایان اظهار امیدواری کرد که اینگونه نشست‌ها و جوایز بین‌المللی بتواند اقدامات مثبتی را در جهت زوال و محو اسرائیل بردارد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هادی
Iran, Islamic Republic of
کشور اسرائیل به اشتباه در مسیر سیلاب بنا شده است و اینکه روزی سیل خواهد آمد و آنرا خواهد برد یک واقعیت است