جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۰

فوتبال آرامش می‌خواهد/ تاج در فدراسیون ماندنی شد!

پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 652467
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: در پی جلسات فشرده‌ای که با وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم مقرر شد مهدی تاج به خدمت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهد.
فوتبال آرامش می‌خواهد/ تاج در فدراسیون ماندنی شد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، سیدرضا صالحی امیری با تقدیر از فعالیت‌های فدراسیون فوتبال و موفقیت‌های ارزشمند آن اظهار داشت: فوتبال در شرایط حساس کنونی نیاز به آرامش دارد و نتایج و عملکرد نشان می‌دهد عملکرد فوتبال در سال‌های اخیر درخشان و افتخارآمیز بوده است.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با تأکید بر ارزیابی مثبت وزیر ورزش و جوانان از عملکرد فدراسیون فوتبال گفت: در آستانه جام ملت‌های آسیا هستیم و همه باید تمامی توان و ظرفیت خود را برای موفقیت تیم ملی در کنار هم قرار دهیم. 

صالحی امیری با اشاره به قانون ماده 60 خدمات مدیریت کشور تصریح کرد: بر اساس این قانون، تاج می‌تواند خود را از حالت بازنشستگی به اشتغال مجدد با رعایت قانون برگرداند. انصافا تاج بارها اعلام کرد در مسیر قانون قرار دارد و خود را ملزم به اجرای آن می‌داند. خوشبختانه شرایطی مهیا شده است که بتوانیم از ظرفیت و توانمندی ایشان در چارچوب قوانین و مقررات کشور استفاده کنیم و امیدوارم روال قانونی اعاده به خدمت ایشان انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع جوانان این هم یه راه دور زدن قانون فکر اینو که مدیران جوان بیان سر کار از سرتون بیرون کنید یواش یواش مدیران بعد از سی سال دوباره اعاده میشن
Iran, Islamic Republic of
...
وحید
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
خدا را شکر که قانون به نحوی نوشته شده که عزیزان ذخائر نظام تا رسیدن امر حق و ملاقات نهایی با ملک الموت در خدمت ملک و ملت باشند.
ایرانی
Romania
سید رضا صالحی امیری خودش هم باید بره بشینه خونه!! حالا اومده در مورد اعتده خدمت تاج نظر میده؟!!!!! جل الخالق!!
Iran, Islamic Republic of
قانونم آرزوست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای افرادی که از قوانین جانبازی یک استفاده میکنند و رزمندگان را در برابر ملت قرار میدهند
حسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا که تافته جدا بافته .من مطمئن بودم تاج کنار نمی رود ....
حمیدظ
Iran, Islamic Republic of
این قانون از اولش پیداست که بهیچ عنوان برای مسئولین نبوده و نخواهد بود.واسه آدمهای بد بخت و بیچاره ای است که اگه نیاز داشتن چند سال بیشتر در محل کار باشن بعد از سی سال و امرار معاش کنن نتونن...