جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ورود ناوهای هواپیمابر آمریکا به دریای فیلیپین

پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 652454
دو فروند ناو هواپیمابر آمریکایی با ۱۵۰ فروند هواپیمای جنگنده وارد آب های دریای فیلیپین شدند تا در مانورهای نظامی پیچیده ای مشارکت کنند.
ورود ناوهای هواپیمابر آمریکا به دریای فیلیپین
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، نیروی دریایی آمریکا امروز پنجشنبه اعلام کرد: دو فروند ناوهواپیمابر ایالات متحده با حدود 150 فروند جنگنده در حال اجرای مانورهای نظامی پیچیده ای در دریای فیلیپین هستند.

بر اساس این گزارش هدف اصلی از اجرای این مانورهای دریایی و هوایی نشان دادن قدرت نظامی آمریکا در آبهای جنوب چین و نزدیک به سواحل شبه جزیره کره است.این دو فروند ناو هواپیمابر آمریکایی موسوم به رونالد ریگان و یو اس اس جان استنیس در حال انجام ماموریت های هوایی، سطحی و جنگ زیردریایی هستند. این مطلب را ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا اعلام کرده است.

نیروی دریایی آمریکا پیش از این نیز چنین مانورها و عملیاتی را انجام داده است، از جمله مانورهای سال گذشته در شرایطی که تنش ها با کره شمالی به شدت بالا گرفته بود.
انجام مانورهای امسال همزمان با سفر مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا به کشورهای منطقه بوده است، آن هم در شرایطی که مذاکرات خلع سلاح کره شمالی پیشرفت چندانی نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *