شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

خدا را شکر تلویزیون مصاحبه‌ام را پخش نکرد

پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 652432
رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در مورد پخش نشدن صحبت‌های صریح و افشاگرانه خود در یک برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد.
خدا را شکر تلویزیون مصاحبه‌ام را پخش نکرد
 به گزارش جهان نيوز، محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال که برای حضور در یک برنامه تلویزیونی شروطی گذاشته بود که ناگفته‌هایش را در آن بدون سانسور بیان کند و پس از اتمام حجت با تهیه کننده در این برنامه حاضر شد، اما پس از بررسی‌های صورت گرفته این برنامه به دلیل صحبت‌های صریح و افشاگرانه دادکان دیشب روی آنتن نرفت و تهیه کننده نتوانست مجوز پخش صحبت‌های دادکان را به دست آورد.
 
محمد دادکان گفت: شرط اول من این بود که صحبت‌های من بدون هیچ سانسوری پخش شود که این اتفاق به دلیل یکسری مسائل رخ نداد در همین رابطه تهیه کننده برنامه با ارسال یک پیامک اعلام کرد که قادر به پخش گفت‌وگوی من نیست. از اینجا اعلام می‌کنم که از پخش نشدن صحبت‌های من خوشحال هستم و گلایه‌ای ندارم چرا که شرط من سانسور نشدن ناگفته‌هایم بود.

وی ادامه داد: حرف‌های دل مردم را زدم نه علیه کشورم و نه مسائل سیاسی صحبت نکرده‌ام. حرف‌های من در مورد مشکلات واقعی ورزش کشورم بود که به دلایلی مختلف پخش نشد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
محض رضای خدا یک ریاستی به ایشون بدهید. چند ساله که کوشش می کنه ولی به جایی نمیرسه . خدای نکرده مدیون نشین ها!
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع ایشان قبلا رییس بوده و چون انسان صادقی هستند و رک گو برای کسانی که همیشه دنبال مدیران بله گو هستند خوشایند نمیباشد اگر ایشان مانند دیگران فقط به فکر خودشان بودند فکر میکنم هیشه مدیر میماندند