سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۸

مدل سخنگویی دولت دوم احمدی نژاد تکرار می‌شود

پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 652380
محسن حاجی میرزایی اخبار مصوبات و مسائل دولت را اطلاع‌رسانی می کند و محمود واعظی هم در حوزه مسائل مربوط به رئیس‌جمهور فعالیت می کند.
مدل سخنگویی دولت دوم احمدی نژاد تکرار می‌شود
به گزارش جهان نيوز، روزنامه آرمان به نقل از یک منبع اگاه نوشته است:  «پس از 4 ماه خلأ وجودی سخنگو در دولت، رئیس‌جمهور قصد دارد با شیوه‌ای نوین به تغییرات در این حوزه بپردازد....دیگر سخنگویی به معنای گذشته مطرح نخواهد شد؛ درمقابل احتمال دارد دو عضو دولت نه سخنگو مانند گذشته، بلکه عملکرد اطلاع‌رسانی را داشته باشند» از این جهت گویا سخنگویی در میان کارگزارانی‌ها و اعتدال و توسعه به مساوات تقسیم شده؛ بدین نحو که محسن حاجی میرزایی اخبار مصوبات و مسائل دولت را اطلاع‌رسانی کند و محمود واعظی رئیس دفتر روحانی و عضو ارشد حزب اعتدال و توسعه نیز وظیفه سخنگویی در حوزه مسائل مربوط به رئیس‌جمهور را بر عهده داشته باشد.

وی اضافه کرد که «در غیاب سخنگویی دولت، هر وزارتخانه نیز به نوبه خود، مباحث و اخبار خود را مطرح خواهد کرد.» این منبع آگاه همچنین اسامی مختلفی که این روزها در محافل رسانه‌ای برای سخنگویی مطرح می‌شود را رد کرد. اکنون در حالی از واعظی و محسن حاجی میرزایی به عنوان سخنگویان آتی دولت نام برده می‌شود که پیش از این هم نام آنان، البته به صورت مجزا و به عنوان سخنگوی واحد دولت، مطرح شده بود.

پیش از این واعظی در مقام رئیس دفتر رئیس‌جمهور هر چهارشنبه در حاشیه هیأت دولت در جمع خبرنگاران حاضر می‌شد و به تمام سوالات داخلی و بین‌المللی در حوزه‌های مختلف پاسخ می‌داد. »

یادآوری می شود محمود احمدی نژاد هم در دولت دهم همین رویه را پیش گرفت و به معرفی دو سخنگو برای دولت اقدام کرد. محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور به عنوان اولین سخنگوی دولت و شمس الدین حسینی هم مسئولیت سخنگویی اقتصادی دولت را عهده دار شد که عملا این فعالیت دو مسئول ارشد دولت، به طور جدی محقق نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به نظر کار بسیار منطقی بوده که احمدی نژاد انجام داده
لذا باید هم استقبال کرد...
در مباحث مالی باید متخصص مالی بیاد صحبت کنه
امور جاری هم از پس معاون اول بر میاد ....
Iran, Islamic Republic of
باز مخاطبین جهان نیوز کم شد یه خبر از احمدی نژاد گذاشتن
Iran, Islamic Republic of
منطق یعنی احمدی نژاد!!!!
yas
Denmark
در محا صره اقتصا دی کو پنی کر دن تما م
ا حتیا جا ت ا ولیه ا جبا ر است

با ملی کر دن مسکن و د و لتی کر دن دفا تر
ا ملاک بزر گترین را ه خرو ج پو ل کشور گر فته
شده و با پو ل آ ن کا ر خا نه زده شود
تا جنس ها ی غیر بهدا شتی کپی چین در دا خل
تو لید شود
اما مثل اینکه کشور هنو ز دست با ند مرد
گر مساری است و قرار است فا تحه ا قتصاد
و آ ینده خوا نده شود
Iran, Islamic Republic of
تلاشتان برای لجن مال کردن احمدی نژاد تلاشی عبث است چرا که شرایط تغییر کرده و مردم به خوبی همه مسایل را درک کرده اند .
Iran, Islamic Republic of
بی تفاوتی و خندیدن مردم به سخنان و رفتارهای احمدی نژاد گویای همه چیز است...
حسین
Iran, Islamic Republic of
انگار هر کار خوبی هست قبلا احمدی نژاد انجام داده است. یک کار خوب دیگر انحلال سازمان برنامه بود که متاسفانه دولت یازدهم دوباره راه انداخت که به احتمال زیاد دوباره منحل خواهد شد.
France
خجالت بکش جهان نیوز
...