جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

تبدیل یک حاشیه به «مرگ و زندگی» برای دختران!

پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 652351
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبات اصلی زنان جامعه معیشتی و اجتماعی است، گفت: دولت درصدد بازی سیاسی از موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها است.
تبدیل یک حاشیه به «مرگ و زندگی» برای دختران!
به گزارش جهان نيوز، زهره الهیان نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درباره سخنان رئیس‌جمهور برای ورود زنان به ورزشگاه، گفت: طرح ورود بانوان به ورزشگاه‌ها در شرایط فعلی کشور مسیری انحرافی بوده و به نوعی این کار برای به فراموشی سپردن مطالبات به حق دیگر زنان جامعه است.

وی با بیان اینکه موضوعات کلیدی دیگری از قبیل معیشت و اقتصاد زنان جامعه وجود دارد، افزود: مشکلات بانوان سرپرست خانوار، افزایش مصرف مواد مخدر و دخانیات در دختران اولویت اصلی و اساسی هستند که باید توجه شود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تسهیل ازدواج دختران و تحکیم بنیان خانواده برای این قشر از جامعه اولویت بیشتری دارد، اضافه کرد: متأسفانه این موارد اصلی توسط یک جریان خاص به حاشیه کشانده می‌شود و ورود زنان به ورزشگاه که حاشیه‌ای است، تیتر اصلی روزنامه‌های زنجیره‌ای خاص قرار گرفته و شخص رئیس‌جمهور و معاونت زنان دولت تمام تلاش خود را به این کار اختصاص می‌دهند.

الهیان، ورود زنان به ورزشگاه را مطالبه اقلیتی از بانوان دانست و تصریح کرد: ورود زنان به ورزشگاه‌ها از مطالبات سطح پایین بانوان کشور بوده، اما دولت به جای پرداختن به مطالبات اصلی به این مسئله حاشیه‌ای می‌پردازد.

وی با تأکید بر اینکه حضور زنان در ورزشگاه‌ها به بازی تبلیغاتی و نمایش سیاسی برای دولت تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: خواسته‌های اصلی بانوان کشور قربانی این مسئله شده‌اند و جریانی خاص هدف از این مواردش خدمت به بانوان کشور نیست.

فعال امور زنان کشور با بیان اینکه بانوان کشور دارای فهم بسیار بالایی بوده و این نوع بازی‌ها سیاسی را درک می‌کنند، عنوان کرد: همین طیف خاص با تبلیغات فضای مجازی موضوع ورود زنان به ورزشگاه را به بازی مرگ و زندگی تبدیل کرده و بیشتر این کارها ابزار قرار دادن برای سوءاستفاده از زنان تبدیل شده است.

منبع:آنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
"اولویت ورود به ورزشگاه برای زنان" جنگ رسانه ایی است که متاسفانه خیلی ها در زمین این جنگ روانه ایی به نفع دشمن بازی میکنند.
ضمن اینکه من نمیدانم چرا یک تصمیم گیری برای ورود خانمها به استادیوم اینقدر سخت و پیچیده است!!!