سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

مطالبه مردم از وزیر جدید راه و شهرسازی

پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 652346
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر سابق مسکن واژه "مسکن مهر" را مزخرف عنوان کرد و خودش هم هیچ اقدامی انجام نداد گفت: تعیین تکلیف واحدهای نیمه‌کاره مسکن مهر مطالبه مردم از وزیر جدید راه و شهرسازی است.
مطالبه مردم از وزیر جدید راه و شهرسازی
به گزارش جهان نيوز، محمدمهدی زاهدی با اشاره به سفر یک روزه محمد اسلامی وزیر جدید راه و شهرسازی به استان کرمان اظهار داشت: در استان کرمان واحدهای مسکن مهری وجود دارد که با تغیر دولت و تعیین وزیر مسکن سرگذشت خوبی ندارند.

وی با بیان اینکه آخوندی وزیر سابق مسکن واژه "مسکن مهر" را مزخرف عنوان کرد و خودش هم هیچ اقدامی انجام نداد گفت: مسکن اجتماعی را قرار بود که پیگیری کند و این کار را هم نکرد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسلامی وزیر جدید از مردم و متقاضیان مسکن مهر عذرخواهی کرد افزود: تعیین تکلیف واحدهای نیمه‌کاره مسکن مهر مطالبه مردم استان کرمان از وزیر جدید راه و شهرسازی است و مطالبه ما نیز در سفر وزیر به کرمان همین است.

وی با تبیین مسائل روز کشور و اهمیت اقتصاد مقاومتی خاطر‌نشان کرد: جنگ اقتصادی را می‌شود مانند جنگ تحمیلی کنترل و در نهایت پیروز شد، مردم باید همانند جنگ تحمیلی پای کار بیایند و در جنگ باید تمام امکانات خود را بسیج کنیم.

زاهدی با بیان اینکه مردم باید باور کنند که در شرایط یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم گفت: امروز موفقیت دولت آرزوی ما است و اصلا بحث سیاسی نیست چرا که دشمن اصل نظام را نشانه گرفته است.

وی با اشاره به اینکه آنچه که دولت برای مقابله با دشمن انجام می‌دهد راه درستی نیست و باید نگرش خود را تغییر دهد افزود: از برجام هیچ چیز نصیب ما نشد و دولت باید اساس کار خود را بر مردم و ظرفیت‌های داخلی کشور بگذارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدالت اجتماعی برای داشتن مردم و مشارکت آنها بسیار اهمیت دارد تصریح کرد: رانت‌خواری‌ها باعث دوری مردم از صحنه می‌شود و باید با قاطعیت با رانت خواری در کشور برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه قوه قضائیه به این نتیجه رسیده که با مفسدان اقتصادی با قاطیعیت برخورد کند گفت: روز گذشته شنیدیم که دو نفر از مفسدین اقتصادی اعدام شده و به سزای عمل خود رسیدند که اثر آن در جامعه بسیار خوب است.

زاهدی با بیان اینکه افرادی که وابستگی حزبی و جناحی به‌ویژه در سطح وزرا و نمایندگان مجلس دارند باید از جایگاه خود مراقبت کنند و مورد سوءاستفاده رانت‌خواری قرار نگیرند افزود: زمان گفتار‌درمانی گذشته و باید در میدان عمل کار کرد چرا که مردم از حرف‌های کلیشه‌ای خسته شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم از مدیر فاسد بیزار هستند و باید ماهیت این مدیران را افشا کرد اظهار داشت: با قاطعیت باید با فساد اقتصادی در کشور برخورد کرد و امروز خوشحالیم که قوه قضائیه بعد از چند سال مطالبه مردم امروز این کار را انجام می‌دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم دچار فشار اقتصادی هستند گفت: قدرت خرید حقوق بگیران کشور پایین آمده و قیمت اجناس افزایش پیدا کرده است و در این شرایط نباید با وجود فساد اقتصادی امید جامعه نیز کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس مدیران جهادی داشتیم و در جنگ اقتصادی نیز مدیر جهادی، متفکر و بصیر می‌خواهیم افزود: مدیر بی‌تفاوت نسبت به مسائل جامعه به درد مردم نمی‌خورد.

زاهدی با بیان آخرین وضعیت از نظام رتبه‌بندی فرهنگیان در کشور خاطر‌نشان کرد: نظام رتبه‌بندی فرهنگیان را پیگیرم و در آخرین جلسه‌ای که با وزیر جدید آموزش و پرورش داشتیم، وزیر عنوان کرد که طرح خود را به دولت داده و در کمیسیون علمی دولت تصویب شده است که امیدواریم به‌زودی این طرح به مجلس بیاید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قیمت بنزین تا پایان سال افزایش پیدا می‌کند یا خیر؟ افزود: شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت بنزین هست اما واقعیت ندارد و کارشناسان اقتصادی معتقدند که دوباره شرایط وجود کارت سوخت برگردد و مقدار سوخت مشخص شود اما هنوز در دولت خبری مبنی بر افزایش قیمت سوخت نیست.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *