جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

ثبت‌نام ازدواج دانشجویی کی آغاز می‌شود؟

چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب: 652292
پورذهبی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه شهیدبهشتی: منتظر ابلاغیه دفتر نهاد رهبری کل پیرامون زمان و برنامه‌های جدید ازدواج دانشجویی هستیم، اما این چیزی که تاکنون از آن اطلاع داریم این است که ثبت نام ازدواج دانشجویی از نیمه اول آذر ماه آغاز می‌گردد.
ثبت‌نام ازدواج دانشجویی کی آغاز می‌شود؟
به گزار ش جهان نيوز به نقل از دانشجو؛ حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه شهیدبهشتی ، پیرامون ازدواج دانشجویی در سال جدید تحصیلی گفت: امسال نیز طبق سنوات قبل جشن ازدواج دانشجویی دانشجویان شهیدبهشتی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: منتظر ابلاغیه دفتر نهاد رهبری کل پیرامون زمان و برنامه‌های جدید ازدواج دانشجویی هستیم، اما این چیزی که تاکنون از آن اطلاع داریم این است که ثبت نام ازدواج دانشجویی از نیمه اول آذر ماه آغاز می‌گردد.
 
مسئول نهاد رهبری دانشگاه شهیدبهشتی توضیح داد: سال قبل حدود ۲۰۰ زوج دانشجو به مشهد مقدس فرستاده شدند که برای زوج‌های دانشجو جشن ازدواجی در دانشگاه گرفته نشد، اما هزینه جشنی که در دانشگاه بنا بود گرفته شود به عنوان هدیه به آن‌ها اهدا گردید امسال نیز برنامه بر همین منوال است و زوج‌ها در اردوی سه روزه مشهد شرکت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


100
Iran, Islamic Republic of
آنهای که قبلا ازدواج دانشجویی کرده بودند پشیمان شدند دارند طلاق میگیرند