کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری ۳ گروگان‌گیر در شیراز

23 آبان 1397 ساعت 23:07

فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری ۳ آدم‌ربا و آزادی گروگان ۱۰ ساله در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سردار احمد علی گودرزی اظهارداشت: ساعت 7:45 صبح امروز مأموران انتظامی از وقوع یک فقره آدم‌ربایی در بلوار بعثت شهر شیراز مطلع شدند.

وی گفت: با حضور مأموران انتظامی و آغاز تحقیقات مشخص شد 3 سرنشین یک دستگاه پژو 405 با متوقف کردن یک دستگاه خودرو پراید سرویس مدرسه پسر بچه 10 ساله‌ای را از بین دانش‌آموزان آن سرویس ربوده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و طرح مهار در سراسر استان فارس به اجرا گذاشته شد.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این عملیات از گشت هوایی برای شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان استفاده شد، افزود: با تلاش مأموران انتظامی خودرو پژو 405 در یکی از ایست و بازرسی‌های شهرستان نی‌ریز متوقف و هر 3 آدم‌ربا دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان فارس با بیان اینکه پسر بچه 10 ساله با هوشیاری و سرعت عمل پلیس در سلامت کامل به آغوش خانواده خود بازگردانده شد، گفت: هر گونه اقدام مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه با سرعت عمل و برخورد شدید پلیس مواجه خواهد شد و مأموران جان بر کف انتظامی استان فارس اجازه عرض اندام به اینگونه افراد را نخواهند داد.

فرمانده انتظامی استان فارس در خاتمه تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس در رابطه با انگیزه آدم‌ربایان ادامه دارد.


کد مطلب: 652290

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/652290/دستگیری-۳-گروگان-گیر-شیراز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com