جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۹

دلیل فحاشی به کتایون ریاحی! +عکس

چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 652274
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
Iran, Islamic Republic of
جالب تسلیت سخنگوی وزارت خارجه است.در صورتی که تاکنون هیچ مسئول امریکایی برای مصیبت هایی بزرگتر در ایران پیام تسلیت نفرستاده اند.
ظاهرا از دید آقایان هم در کشور ما برخی افراد شهروندتر هستند و هم در دنیا برخی بشرترند.
Iran, Islamic Republic of
مغلطه نکن برادر. او تسلیت برای مردم آمریکا بود نه دولت کثیف آمریکا!
سرور
Iran, Islamic Republic of
مغلطه نیست برادر.
مگر آنها برای ما تب می کنند که ما برای آنها بمیریم‌.یعنی آنها از ما آدم ترند!
Iran, Islamic Republic of
یک سئوال ! رفتار وحشیانه ، تجاوزات ددمنشانه به نوامیس مردم ، جنایت هایی که در سراسر دنیا از جمله سیاهپوستان ، سرخپوستان ، عراق ، افغانستان ، پاکستان و .... ختی در کشور خودمان غیر از این است که توسط آمریکائیان صورت میگیرد ؟ آیا تمامی این جنایتکاران جزو دولت آمریکا هستند ؟ خودمان را گول نزنیم بهتر نیست ؟؟
Iran, Islamic Republic of
همین ملت کثیف آمریکا اگر به افراد کثیفتر از خودشون رای نمی دادن و سردمدار برای آمریکا نمی کردن که این همه کشته تو دنیا نداشتیم دقت کنید بیشتر کشورها تو آرامش هستند و امریکاییها چوب تو آستینشون میکنن این کثافتا نباشن بقیه تو صلح دارن زندگی میکنن
Iran, Islamic Republic of
همین مردمی که الان در آمریکا دچار آتش سوزی شده اند واقعا خبر ندارند که چند سال است که آمریکا چه بلایی بر سر مردم یمن آورده مردم یمن از گرسنگی میمیرند چقدر مردم آمریکا علیه سیاست های دولت کثیفشان اعتراض کردند؟
آیا باز هم مردم گرفتار آمریکا شایسته ترحم هستند؟
Iran, Islamic Republic of
انشاالله انقدر خدا به خودشون و گرفتاری خودشون مشغولشون کنه که چوب تو آستین کردن به ملل دیگه رو از یاد ببرن
سروش
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگه این آتش سوزی ها بیشتر بشه بیشتر هم بشه، باعث می شود دولت امریکا دست حمایت از حاکمان کودک کش و ملت کش مستبد دست بردارد، اگه این آتش سوزی ها بیشتر بشه؟ آتش سوزی بیشتر بشه.
رضا
Iran, Islamic Republic of
حالا جالبه به محض صحبت یا کامنت مورد پسند رسانه های مثل جهان نیوز میشن هنرمند ودرغیر اینصورت سریعا میشن بازیگر وسلبریتی !!!!