جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

۵۴ دفتر خدمات مسافرت هوایی لغو شد

چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب: 652268
مدیرکل دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری از لغو ۵۴ مجوز و تعلیق مجوز ۱۳۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی و ۳۱۰ سایت غیر مجاز در شش ماهه ابتدای امسال خبر داد.
۵۴ دفتر خدمات مسافرت هوایی لغو شد

به گزارش جهان نيوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، علی اصغر باریکانی اظهارداشت: در بازرسی های مستمر و موردی کارشناسان دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری از دفاتر خدمات مسافرت هوایی تهران و سایر شهرستان ها مواردی از جمله عدم تمدید ضمانت نامه، عدم احراز شرایط راه اندازی پس از تعلیق در مدت تعیین شده و از همه مهمتر عدم توجه به اخطارها و دستورالعمل های سازمان منجر به لغو و تعدیل تعدادی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی شد.

وی با بیان اینکه در ایام اربعین امسال تخلفات ۵ مورد از دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شدند، افزود: در شش ماهه امسال تعداد ۳۱۰ سایت فروش غیرمجاز بلیت با معرفی سازمان هواپیمایی کشوری به مراجع ذیصلاح فیلتر شد.

مدیرکل دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: و به ۵۴ مورد شکایت از طریق سامانه شهرراه، ۱۸ مورد شکایت مربوط به سازمان بازرسی، ۱۶۰۵ مورد شکایت در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری، ۱۵۸۲ شکایت به صورت حضوری و ۶۳۳۰ شکایت به صورت تلفنی رسیدگی شده است.

باریکانی همچنین به مسافران توصیه کرد: برای خرید بلیت از طریق منابع معتبر اعم از دفاتر و سایت های دارای مجوز که لیست آنها روی پرتال سازمان قابل دسترسی است اقدام کنند و در صورت داشتن هرگونه شکایت موضوع را از طریق سامانه حقوق مسافر به این سازمان اعلام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *