جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

شرط چمران برای موفقیت حناچی در تهران

چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 652186
رئیس سابق شورای شهر تهران درباره پیروز حناچی شهردار جدید تهران گفت: وی سوابق خوبی را در حوزه شهرسازی داشته و می‌تواند اقدامات خوبی را در شهر انجام دهد به شرط اینکه سیاسی عمل نکند.
شرط چمران برای موفقیت حناچی در تهران
به گزارش جهان نيوز، مهدی چمران با اشاره به انتخاب پیروز حناچی به عنوان شهردار جدید تهران اظهار کرد: در درجه اول برای وی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با انتخاب شهردار جدید تهران شرایط پایتخت بهتر شود.

وی تصریح کرد: در طی یکسال و چندماه گذشته مردم تهران شاهد مشکلات زیادی در سطح شهر بودند چرا که دوستان ما در شورای پنجم اقدام به دو شهردار و دو سرپرست در این مدت کرده‌اند.

چمران گفت: انتخاب حناچی توسط اعضای شورای شهر تهران به عنوان شهردار جدید تهران را  و حذف آخوندی دیگر گزینه تصدی شهرداری را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با حضور حناچی اتفاقات خوبی در شهر رقم بخورد.

رئیس سابق شورای شهر تهران ادامه داد: حناچی سوابق خوبی را در بخش‌های مختلف اعم از کمیسیون ماده 100، شورای عالی شهرسازی و معاونت‌های شهرداری تهران داشته است و این سوابق می‌تواند به موفقیت وی در شهرداری تهران کمک کند به شرط اینکه نگاه سیاسی نداشته باشد.

وی بیان کرد: اولویت شهردار جدید تهران باید توسعه حمل‌و نقل عمومی و توجه به حمل و نقل ریلی باشد چرا که ریشه آلودگی هوا در حوزه حمل و نقل عمومی است و انجام اقدامات ویژه در این حوزه الزامی است.

چمران تصریح کرد: شهرداری تهران در دوره آقای افشانی نسبت به دوره نجفی بسیاری فعال تر بود و کارهای انجام شد که امیدواریم این کارها در دوره جدید و با حضور حناچی ادامه پیدا کند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باز اين بابا بزرگ حرف زد. برو با نوه هات قايم موشك بازى كن و براشون قصه بگو عمو جون