جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کویت: شورای امنیت درباره غزه به راه حلی دست نیافت

چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 652042
نماینده کویت درسازمان ملل متحد پس از نشست غیر رسمی شورای امنیت درباره تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه گفت این شورا با وجود برگزاری چندین جلسه درباره غزه، هنوز به راه حلی دست نیافته است.
کویت: شورای امنیت درباره غزه به راه حلی دست نیافت
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر ، نماینده کویت در سازمان ملل متحد پس از نشست غیر رسمی شورای امنیت درباره تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه گفت: شورای امنیت با وجود برگزاری چندین جلسه درباره غزه، هنوز به راه حلی دست نیافته است.

«منصور العتیبی» عصر سه شنبه با حضور در جمع خبرنگاران به همراه نمایندگان بولیوی، فلسطین و اتحادیه عرب در سازمان ملل متحد، افزود: کویت و بولیوی از شورای امنیت خواستند تا درباره موضوع غزه نشست برگزار کند، برای اینکه خشونت ها افزایش یافته است.

وی ادامه داد: موضع ما خیلی روشن بود و نگرانی های خود را توضیح دادیم. ما حملات اسرائیل به شهروندان و زیر ساخت ها را به شدت محکوم کردیم، ما همچنین در مورد به کارگیری بیش از حد و نا متناسب قوه قهریه از سوی نظامیان اشغالگر ابراز نگرانی کردیم.

از سوی دیگر، «ریاض منصور» نماینده فلسطین نیز گفت: این اسرائیل بود که دور جدید از خشونت ها را آغاز کرد.

گفتنی است که نمایندگان کویت و بولیوی در سازمان ملل پیش از این خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در راستای بررسی جنایات رژیم صهیونیست‌ی در نوار غزه شده بودند.

شایان ذکر است ساعاتی پیش، اتاق مشترک گروه های فلسطینی در غزه از آتش بس با تلاش های مصر خبر داد؛ اما اعلام کردند که تا زمانی که رژیم صهیونیستی به این آتش بس پایبند باشد به آن پایبند خواهد ماند.

یک رسانه رژیم صهیونیستی نیز در این باره اذعان کرد که حدود ۴۶۰ موشک از غزه به سوی شهرک های صهیونیست نشین شلیک شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *