جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

کشف محموله ۶ تنی مواد مخدر توسط واجا

سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب: 651982
سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات آذربايجان غربی با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند 5 باند بين المللی قاچاق مواد مخدر را متلاشي و بيش از 6 تن پيش ساز هروئين و 385 کیلوگرم هروئین فشرده کشف و ضبط کردند.
کشف محموله ۶ تنی مواد مخدر توسط واجا
به گزارش جهان نيوز، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند 5 باند بین المللی قاچاق مواد مخدر را متلاشی و بیش از 6 تن پیش ساز هروئین و 385 کیلوگرم هروئین فشرده کشف و ضبط کنند.

مقصد هروئین های مکشوفه اروپا بوده و پیش سازهای هروئین نیز از اروپا بارگیری و در پوشش ترانزیت از طریق مرز بازرگان وارد کشور شده بود.

در این عملیاتها، 11 نفر از عناصر اصلی باندهای قاچاق مواد مخدر که تعدادی از آنها از اتباع کشورهای اروپایی هستند، دستگیر شدند. 

طی سالهای اخیر چندین باند بین المللی مواد مخدر که محموله های کلان مواد پیش ساز مواد مخدر را از کشورهای اروپائی به داخل کشور منتقل کرده‌اند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج ) شناسائی و کشف شده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
چى ميشد اگه دو كلمه توضيح ميدادى كه پيش ساز يعنى چه ؟! آيا منظور مواد اوليه است ؟! مثل اسيد و … ؟!
Iran, Islamic Republic of
مسیر ترانزیت مواد عوض شده ؟!!!!!!!