پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴
نامه تهدید آمیز AFC

با کوچک‌ترین دخالت فدراسیون فوتبال ایران تعلیق می‌شود و جام ملت‌ها هم از دست می‌رود

سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 651974
AFC در نامه‌ای تهدید آمیز هر گونه دخالت و جابجایی در راس فدراسیون فوتبال را غیرقانونی دانست.
نامه تهدید آمیز AFC: فوتبال ایران تعلیق می شود
به گزارش جهان نيوز،  AFC در نامه‌ای تهدید آمیز هر گونه دخالت در فدراسیون فوتبال ایران از سوی نهادهای مربوطه از جمله قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را مورد نظارت خود قرار می‌دهد.

در این نامه آمده است: کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تاکید می‌کند که فدراسیون فوتبال یک سازمان غیر دولتی است و AFC معتقد است که تمام کشورهای عضو باید بدون دخالت سوم شخص از سوی دولت یا پارلمان وظایف خود را انجام دهند.

AFC همکاری نزدیکی با فدراسیون فوتبال  ایران دارد که هیئت مدیره آن در ماه مه سال 2016 به مدت چهار سال برای جلوگیری از دخالت بیرونی انتخاب شده است.

AFC تحت هیچ شرایطی تحمیل دخالت از بیرون (سوم شخص) را مورد تایید قرار نمی‌دهد و تحمل آن قابل پذیرش نیست. امیدواریم فدراسیون فوتبال ایران در حالی که 2 ماه بیشتر تا جام ملت‌ها باقی نمانده بتواند استقلال خود را حفظ کند و از هر گونه تعلیق احتمالی جلوگیری کند.  

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار چنین متنی روی خروجی رسمی خود به صراحت اعلام کرده است که هر گونه دخالتی بیرون از فدراسیون و خارج از اختیارات مجمع این فدراسیون غیرقانونی و تبعات جبران ناپذیری از جمله تعلیق فوتبال ایران را به همراه دارد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امان از داخلی های پر رو
برای قانون شکنی و پر کردن جیبشان با بیگانکان مه نوا می شوند
دیوان محاسبات باید وارد شود اگر فدراسیون غیردولتی است چرا باید بودحه دولتی بگیرد.
France
مهم نیست . گور پدر فیفا مقاومت می کنیم ....
Iran, Islamic Republic of
بهترین فرصت برای دولت است که هرگونه کمک مالی رو به فدراسیون قطع کنه و ریخت و پاشهای بیهوده فوتبالی رو به خودشون واگذار کنه
Iran, Islamic Republic of
حالا کی به AFCاطلاع داد که قانون بازنشستگان داره اجرا میشه ؟
بعد مگه فدارسیون فوتبال دولت خودمختاره یا ملک شخصی AFCکه براش تصمیم میگیره و کسی حق نداره در بارش قانون تصویب کنه همه نهادها تابع قانون همون کشور هستن و باید تابع باشن دارن بودجه میگیرن
بو میاد بوی....