پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۳

واکنش جهرمی به وضعیت دردناک یمن

سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 651934
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار مطلبی در توئیتر، اعتراض خود را به وضعیت دردناک یمن نشان داد.
واکنش جهرمی به وضعیت دردناک یمن
به گزارش جهان نيوز، مداخله نظامی در یمن از سوی کشورهای منطقه و به رهبری عربستان سعودی سال‌هاست که این کشور را با جنگ و خون‌ریزی هم‌آغوش کرده است.  این روزها یمن با بزرگ‌ترین بحران گرسنگی در جهان روبرو بوده و خبرهای ناخوشایندی از آن به گوش می‎‌رسد. آل سعود نیز در طی این مدت از تلاش خود دست برنداشته و  روز به روز کارنامه سیاه خود را در رابطه با کشتار کودکان این کشور سیاه‌تر کرده است.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن انتشار تصویری دردناک از وضعیت نابسامان کشور یمن در صفحه توئیتر خود به حمایت از کودکان و مردم یمن در مقابل جنایات عربستان پرداخت.

جهرمی نوشت:
میلیون‌ها یمنی با قحطی و تنگدستی مواجه هستند. دلسوزی دروغین عربستان سعودی و دلارهای نفتی نمی‌تواند دست خونین خود را در یمن پنهان کند.
چرا جامعه بین المللی در برابر این نسل کشی بیگانه سکوت می کند؟

واکنش توئیتری آذری جهرمی به دست‌های آلوده عربستان در فاجعه یمن

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
United States
وی بهتر است وظیفه خود را درست انجام بدهد تا موبایل را با دلار ۴۲۰۰ تومانی به بعضی شرکتها بدون نظارت ندهند که آن را با دلار ۱۵۰۰۰ تومانی بفروشند.....
Iran, Islamic Republic of
شما هم بهتر یاد بگیری مسائل رو باهم قاطی نکنی!!!
سرور
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا وزرای دولت باید مسایل را تفکیک کنند.کار درست و با نظارت و حفظ بیت المال به جای خود نظر دادن درباره یمن و احتمالا کمک به برادران دینی به جای خود.
ایشان عضو دولتی است که با نظر جان کری کشتی کمکهای کشورمان را از میانه راه بازگرداند.