سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱

مانتوی متفاوت خانم معلم خلاق روستا +عکس

سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 651758
این خانم معلم در روز کودک از دانش‌آموزانش خواست که روی پارچه سفیدی نقاشی کنند و چند هفته بعد، پارچه نقاشی شده را به مانتویی تبدیل کرد و در روز دانش‌آموز با این مانتو به کلاس آمد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس ، معلمی یک هنر است؛ هنری که جایگاه ویژه‌ای دارد چراکه آینده‌سازان کشور را پرورش می‌دهد.

یکی از این معلمان هنرمند و خلاق، طیبه گورانی آموزگار پایه اول دبستان شهید مفتح منطقه شهاب در منطقه آزاد قشم است؛ او متولد سال ۱۳۷۲ و متولد همین روستاست.

این خانم معلم در روز کودک از دانش‌آموزانش خواست که روی پارچه سفیدی نقاشی کنند و چند هفته بعد، پارچه نقاشی شده را به مانتویی تبدیل کرد و در روز دانش‌آموز با این مانتو به کلاس آمد و موجب شادی دانش‌آموزانش شد.
 
رضوان حکیم زاده معاون آموزش‌ ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از ابتکار معلم خلاق جزیره قشم تقدیر کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است: «سرکار خانم طیبه گورانی؛ آموزگار ارجمند دبستان شهید مفتح روستای سلخ جزیره قشم؛در برخی مجال‌ها ابتکار عمل و خلاقیت بالاتر از موضوعات مالی و اقتصادی جلوه حضور می‌یابد، اینکه شما با ذوق و قریحه خویش دانش‌آموزان کلاس اول را شگفت زده کردید و آنها با این فرصت به دنیای دوستی و محبت وارد شدند، بسیار ارزشمند است، این درس هنرمندانه به ما می آموزد که هرآنچه آمیخته با هنر و عشق شود، ماندگار خواهد شد.

اینجانب ضمن قدر نهادن به ابتکار خطیر شما، تقدیر و تشکر خود را از این خلاقیت ابراز داشته و از خدای منان و تداوم توفیق برای ایفای نقش ارزشمند و ماندگار معلمی را برای شما دارم».
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بسیار جالب