جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بسته‎های حمایتی رسید/پرداخت جبرانی به کارمندان دولت با حقوق آبان

دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب: 651701
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بسته حمایتی دولت گفت: در هفته جاری بسته حمایتی را در گام اول برای تحت پوشش‌های نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار داریم.
خبر خوش از بسته‎های حمایتی آبان رسید
به گزارش جهان نيوز، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بسته حمایتی دولت گفت: همکاری مشترکی بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته است که هم حمایت مالی از اقشار کم‌درآمد و هم در مراحل مختلف حمایت‌های کالایی صورت گیرد.

وی گفت: در این هفته تمام آنهایی که تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی هستند در دستور کار هستند. مانند 14 دوره دیگر که از این امکان استفاده می‌کردند متناسب با جدول جدید که بین 100 تا 300هزار تومان است، برای خانواده‌های 1 تا 5 نفره بهره‌مند می‌شوند که به‌صورت کالایی از یک لیست متنوع است.

شریعتمداری افزود: یک مرحله دیگر است که یا همزمان با دستمزد این ماه و یا زودتر توسط دولت و وزارت اقتصاد و دارایی انجام خواهد شد که آن هم حمایت از کارمندان دولت در بخش‌های گوناگون است. بر اساس این مصوبه، سازمان برنامه و بودجه مجاز است برای کارکنان رسمی، پیمانی کشوری و لشکری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمری‌بگیران صندوق‌های بازنشستگی کشوری، لشکری و بازنشستگان شرکت فولاد و سایر صندوق‌ها که مجموع پرداختی آنها کمتر از 30 میلیون ریال در ماه است، کمک جبرانی از طریق حساب بانکی مرتبط با حقوق و دستمزد آنها واریز شود.

 وی گفت: گروه سوم دو هفته بعد از اجرای مرحله اول انجام می‌شود. سایر گروه‌های با درآمد کمتری هستند که یک هفته بعد از دوره اول انجام می‌شود.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *