پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

واکنش خشم‌آلود پمپئو به افشاگری‌های ظریف درباره تحریم‌های آمریکا

دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب: 651700
وزیر خارجه آمریکا به افشاگری‌های «محمدجواد ظریف» درباره اِعمال تحریم های یکجانبه واشنگتن و نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت واکنش نشان داد.
واکنش خشم‌آلود پمپئو به افشاگری‌های ظریف
به گزارش جهان نيوز، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا امروز دوشنبه در پیامی توئتری به افشاگری‌های محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

وزیر خارجه آمریکا در این خصوص ادعا کرد: به دلیل دروغ هایت باید خجالت بکشی!

وی در ادامه مدعی شد: آمریکا هرگز دارو و غذا را تحریم نکرده است. آن ها به همراه معاملات مالی مرتبط با نیازهای بشردوستانه معاف از تحریم ها هستند!

توییت پر از خشم وزیر خارجه آمریکا پس از آن صورت گرفت که وزیر خارجه ایران در پیام هائی به افشای ابعاد مختلف جنایت های واشنگتن در اعمال تحریم های یکجانبه آمریکا و نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل پرداخته بود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بزرگ مردی گفت : به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
تئوری و جمله خیلی ساده است و پشت آن پر از مفهوم و رویکرد عملی.
Iran, Islamic Republic of
پمپئو خفه شو
کثافت آشغال تحریم دارو واقعیت داره
تحریم قطعات هواپیماهای مسافربری واقعیت داره
تو چیو داری کتمان میکنی ...

آخیش دلم خنک شد
...
مسعود
Iran, Islamic Republic of
آخرش اين دعواهاي توئيتري ظريفمون! كار دستمون ميده ها! يكي نيس جلو اين افسر شجاع رو بگيره؟؟؟!.. آهاي اونايي كه دستتون به جناب ايشون ميرسه ,توروخدا كنترلش كنيداين شيرمرد رو!! اين بايد بمونه تا نسلهاي آينده هم از ظرفيتها و ظرافتهاي جنابشون بهره كافي و وافي را ببرند....حيفه واقعا"!!!!