جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

آخوندی و حناچی رد صلاحیت شدند؟

دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 651662
رئیس شورای شهر تهران رد صلاحیت دو گزینه شهرداری تهران را تکذیب کرد و گفت: فردا شهردار تهران از بین آخوندی و حناچی انتخاب می شود.
آخوندی و حناچی رد صلاحیت شدند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، محسن هاشمی رفسنجانی درباره اخباری مبنی بر رد صلاحیت عباس آخوندی و پیروز حناچی از سوی مراجع ذیصلاح و اعلام آن به هیئت رئیسه شورای شهر تهران اظهار کرد: چنین خبری صحت ندارد.

وی تصریح کرد: صبح امروز نیز دو گزینه نهایی تصدی شهرداری تهران با حضور در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران با اعضای کمیسیون دیدار و گفت‌وگو و برنامه‌های خود را به صورت تخصصی اعلام کرده‌اند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فردا جلسه انتخاب شهردار تهران برگزار می‌شود و نهایتا از بین دو گزینه عباس آخوندی و پیروز حناچی یک نفر به عنوان شهردار تهران انتخاب خواهد شد.

روز گذشته در نودونهمین جلسه شورای شهر تهران عباس آخوندی با 16 رای و پیروز حناچی با 11 رای به مرحله نهایی برای شهرداری تهران انتخاب شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا میخواهید خودتان را معطل کنید و بعد چندی این آقایان را که شهردار میکنید افتخارشان این باشد که برای مردم تهران هیچ کار مفیدی انجام نداده اند آخوندی و حناچی مگر هردو در یک وزارت خانه ... مسئول نبوده اند؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
صبح امروز نیز ""دو گزینه نهایی تصدی شهرداری تهران"" با حضور در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران با اعضای کمیسیون دیدار و گفت‌وگو و ""برنامه‌""های خود را به صورت """تخصصی""" اعلام کرده‌اند!!!

یعنی آخوندی اومده برنامه هم داده؟!!!!!!