جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۱۸۹
علیرضا زاکانی:

حسن خمینی، موسوی، هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد، روحانی و لاریجانی مقابل مکتب امام هستند/ پرونده مالی برادر روحانی فاجعه است+ فیلم کامل

يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 651203
حسن خمینی، موسوی، هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد، روحانی و لاریجانی مقابل مکتب امام هستند.
حسن خمینی، موسوی، هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد، روحانی و لاریجانی مقابل مکتب امام هستند/ پرونده مالی برادر روحانی فاجعه است+ فیلم کامل
گروه سیاسی جهان نيوز: جدیدترین قسمت از برنامه اینترنتی رو در رو  با حضور علیرضا زاکانی منتشر شد.

به گزارش جهان نيوز، گزیده مهمترین اظهارات علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجالس هفتم، هشتم، نهم و رییس کمیسیون برجام در این گفتگو به شرح ذیل است:

*حسن خمینی، موسوی، هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد، روحانی و لاریجانی مقابل مکتب امام هستند.

*جمنا ضعف های اساسی زیادی دارد و اگر می خواهد ادامه کار دهد باید اصلاحات جدی در خودش ایجاد کند.

*ایراد اصلی جمنا این است که منفعل است، فکر پیشرو ندارد، نظام مسائل کشور را نمی‌شناسند و پاسخی هم برای آن ندارد.

*علی لاریجانی مجلس را به مجلس یک نفره تبدیل کرده و ریاست کمیسیون‌ها را با برخی نمایندگان معامله می‌کند.

*هیچ دوره‌ای به ریاست مجلس لاریجانی رای ندادم اما در دوگانه اجباری عارف و لاریجانی، ضرر لاریجانی را کمتر می دانم، چون عارف اگر رئیس مجلس شود، او را اداره خواهند کرد.

*از حرفهای ولایتی در انتخابات سال ۹۲ حیرت کردم.

*اساس ائتلاف ۳ نفره قالیباف، حداد و ولایتی در سال ۹۲ اشتباه بود.

*می‌شود با آمریکا مذاکره کرد و به توافق خوب رسید اما دولت روحانی در این باره ضعیف عمل کرد.

*اینکه رهبر انقلاب گفتند قبل از اثبات جرم افراد در دادگاه اسم آن‌ها را نبرید، در مورد بنده صدق نمی کند چون نماینده مردم در مجلس بودم و اطلاعاتی داشتم که دیگران نداشتند و باید فریاد می زدم تا جلوی مجرم گرفته شود.

*پرونده مالی حسین فریدون (برادر روحانی) فاجعه است، وام درهمی از بانک ملت دوبی گرفته‌اند و در داخل سپرده‌گذاری کرده‌اند و سالانه ۲۴% سود می‌گیرند!

*ظلمی که تاج‌زاده در ماجرای ۱۸ تیر انجام داد هیچ کس نکرد، بنده آماده مناظره با ایشان درباره حوادث کوی دانشگاه هستم.

*قالیباف فرد فعال و کارآمدی است اما نیاز به «مشورت های گفتمانی» دارد.

*علی اکبر صالحی هنرمند خوبی است و خوب بلد است با همه دولت‌ها کار کند!

*علی مطهری جمع تناقضات است و در مجموع احساساتش بر رفتارش غلبه دارد، به خودش هم گفته‌ام که سبب عدم آسایش پدر بزرگوارت هستی!

*صادق لاریجانی فرد حکیمی است اما اشکالش این است که زود عصبانی می شود و باید سعه صدر بیشتری داشته باشد.
فیلم کامل گفتگو:
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً احمدی نژاد دقیقاً در خط امام است.
هادی
Germany
افراد در خط امام حالا کیا هستن؟
هادی
Germany
امیدوارم اصولگرایان فراموش نکرده باشن که چگونه از صدر تا ذیلشان از احمدی نژاد حمایت میکردن
Iran, Islamic Republic of
توبه اصول گرایان از حمایت از احمدی نژاد را باید پذیرفت،به شرط آنکه خسارات وارده به کشور را جبران کنند!
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان باید بخاطر فتنه 88 و خسارت هایی که به کشور وارد کردند از مردم عذرخواهی و توبه کنند و درصدد جبران باشند دکتر احمدی نژاد باعث عزت و اقتدار ایران بود.
هدی
زنده باشی و پاینده
هادی
Germany
هیچ کس حق مطلق و یا باطل مطلق نیست همه با شدت یا ضعف اشکالاتی داریم
Iran, Islamic Republic of
حق و باطل کاملا"مشخص است اصلاح طلبانی که سال 88 به عزاداران امام حسین(ع) بی حرمتی کردند و در روز عاشورا کف و سوت می زدند در مسیر باطل مطلق هستن شک نکن .
Iran, Islamic Republic of
از کسانی که خواهرزاده مهندس موسوی را در صبح روز عاشورا ترور کردند،چه خبر؟؟؟
حق و باطل
United States
کسانی که در روز عاشورا خواهر زاده موسوی را به شهادت رسانند حق هستند یا باطل
United States
...
Iran, Islamic Republic of
خواهرزاده موسوی در آتشی که دایی جونش افروخته بود سوخت خود کرده را تدبیر نیست .
نکته سنچ
United States
به جای حاشیه فقط بگو قاتلان خواهرزاده موسوی در روز عاشورا بر حق هستند یا باطل
محمد
Iran, Islamic Republic of
بگو برادر قاتلان خواهر زاده موسوی حقند یا باطل
هرکی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه !
Iran, Islamic Republic of
منافقین و صهیونیست ها در سال 88 سعی می کردند کشته سازی کنند تا به گردن نظام بیندازند اما مقصر اصلی قتل خواهرزاده موسوی خودش بود که آتش فتنه را بر افروخت وقتی آتش روشن شد تر و خشک با هم می سوزند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
نکته سنج
Iran, Islamic Republic of
بالاخره نگفتی قاتلانی که در روز عاشورا خواهرزاده موسوی را به شهادت رساندند برحقند یا نه؟ در ضمن این توجیهات خوتونم راضی نمیکنه چه برسه به مردم
دماسنج
Iran, Islamic Republic of
این همه جوان بدلیل آشوب و فتنه موسوی در سال 88 کشته شدند تو فقط نگران خواهرزاده ایشان هستی ؟!
United States
یعنی هر کی مخالف شما بود باید کشت ؟
Iran, Islamic Republic of
در عاشورای سال 88 تیم‌های ترور ضدانقلاب و منافقین، در اقدامی مشکوک یکی از نزدیکان میرحسین موسوی را به قتل رساندند این کار به صورت گزینشی و به هدف افزایش تنش در تهران صورت گرفت.
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
نه اونکه مردم را88 کشاند کف خیابان بایدمحاکمه شودبگرد دنبال علت فتنه که انشاالله روسیاه دوعالم شوند ...
Iran, Islamic Republic of
موسوی خودش شریک و بانی همه قتل و جرح و مصیبتهای 88 هست.
به علاوه اون یارو تَکرارچی!
Iran, Islamic Republic of
جهان همچنان از احمدی نژاد با وجود فجایع بسیار و آشکار شدن چهره واقعی او حمایت می کند و نقش احمدی نژاد و برخی طرفدارانش در فجایع سال ۸۸ را منتشر نمی کند!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
با منطق شما، امام حسین هم مقصر فاجعه کربلاست
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
کسانی که در مقابل رای مردم ایستادند و لشکرکشی کردند، به خیمه های عزای امام حسین ع حمله کردند، مسجد لولاگر را آتش زدند، به نمازگزاران ظهر عاشورا حمله کردند، مردی را جلوی همسرش لخت کردند. تا آنجا پیش رفتند که اسراییل آنها را سرمایه های خود نامید، قطعا در مسیر حق نیستند و باطل هستند
پاسخ در چند پیام
Iran, Islamic Republic of
بر این اساس، رسانه‌های بیگانه از جمله بی بی سی و صدای آمریکا با مانور تبلیغاتی بر روی موضوع کشته‌شدن خواهرزاده میرحسین موسوی در روز عاشورا همچون پروژه مشکوک قتل ندا آقا سلطان در روزهای آغازین آشوب ها، موجی از تبلیغات منفی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند."محسن مخملباف"، کارگردان فراری که به عنوان سخنگوی میرحسین موسوی در خارج از کشور شناخته می شود، در جدیدترین موضع گیری خود مدعی شد که "در روز "عاشورا" یک پاترول جلوی در خانه آنها(علی موسوی) ابتدا چندین نفر را جلوی چشم سید علی موسوی زیر می گیرد و بعد از آن از درون پاترول 5 نفر از نیروهای امنیتی پیاده می شوند و یکی از آن ها از نزدیک ترین فاصله با کلت به سینه سید علی موسوی شلیک می کند طوری که گلوله از پشت او خارج می‌شود. بعد آن 5 نفر با پاترول سراسیمه می گریزند. برادر زن سید علی او را به بیمارستان می رساند اما قبل از آن که سید علی موسوی به بیمارستان برسد به شهادت نائل می شود."
پاسخ در چند پیام
Iran, Islamic Republic of
صرف نظر از این ادعا و اطلاعاتی که مخملباف از نحوه دستیابی به آن سخن نگفته، این موضوع که خواهر زاده موسوی در جریان آشوب ها ترور نشده و همانند پروژه قتل آقاسلطان در محیطی دور از ناآرامی ها هدف مهاجمان قرار گرفته، مورد تایید سخنگوی موسوی است.
این موضوع با ادعای اولیه فتنه گران مبنی بر کشته‌شدن علی موسوی در جریان تظاهرات و درگیری با ماموران، کاملا متفاوت است.
تایید یک تناقض و تکرار پروژه ندا
این تناقض در اطلاعیه ای هم که نیروی انتظامی در خصوص وقایع عاشورا منتشر کرده مورد اشاره قرار گرفته است.
پاسخ در چند پیام
Iran, Islamic Republic of
در این بیانیه آمده است که "آقای سید علی موسوی حبیبی بدون اینکه در صحنه اغتشاشات حضور داشته باشد در یکی از خیابانهای فرعی تهران(خیابان شادمان)، در حدود ساعت 12 الی 13 روز ششم دی در حین حرکت، به دست سرنشینان یک دستگاه خودرو با سلاح گرم هدف ترور قرار گرفته که به علت تأخیر در انتقال به بیمارستان دچار خون ریزی شدید شد و فوت کرد و تحقیقات گسترده برای شناسایی عنصر یا عناصر تروریست ادامه دارد."
استفاده از سلاح گرم در ترور خواهرزاده آقای موسوی در حالی است که پیش از این مسئولان نیروی انتظامی از عدم استفاده پلیس از سلاح گرم در روز عاشورا خبر داده بودند.
پاسخ در چند پیام
Iran, Islamic Republic of
یک مقام آگاه قضایی هم در گفت و گو با شبکه ایران، سلاح مورد استفاده ترورکنندگان علی موسوی را غیرسازمانی و مخصوص تیم های ترور اعلام کرد.
او همچنین گفت که " همانند پروژه قتل ندا آقاسلطان، خواهر زاده موسوی هم در محیطی خارج از اغتشاشات و با فاصله زیاد از درگیری ها و در جریان یک برنامه کاملا مشکوک به قتل رسیده است."این منبع همچنین به پیگیری های ماموران امنیتی برای دستیابی به خودروی ترورکنندگان و عوامل این ترور اشاره کرد و گفت که "ماموران پس از بررسی های مختلف اطلاعاتی، مالک این خودرو را شناسایی کردند که او در جلسه بازپرسی عنوان کرد ماشینش چند روز پیش از این واقعه به زور ربایش شده و او تاکنون موفق به پیداکردن آن نشده است."
پاسخ در چند پیام
Iran, Islamic Republic of
علاوه بر این یک اصل پلیسی معروف وجود دارد که در زمان بررسی و پیگیری خسارت جانی و مالی مورد نظر، به کاراگاهان کمک زیادی برای محدود کردن دایره متهمان می کند.این اصل که برخی از آن به اصل "منفعت متهم" یاد می‌کنند، کارگاهان را به این مسیر هدایت می کند که چه کسی یا کسانی از واقعه پیش آمده بیشترین سود را برده یا می برند.
ابعاد مختلف این اصل، درباره ترور خواهر زاده آقای موسوی آنقدر روشن است که با نگاهی به تبلیغات محافل و رسانه های ضد ایرانی می توان آن را به راحتی دریافت، چرا که محافل داخلی و خارجی وابسته به غرب و صهیونیست که در تلاشند تا ترور علی موسوی را همانند پروژه مشکوک قتل آقاسلطان به نظام جمهوری اسلامی نسبت دهند، از این موضوع شادمانند.
پاسخ در چند پیام
Iran, Islamic Republic of
به گفته فعالان سیاسی، منفعت آنان از این ترور، تحریک احساسات و هیجان فرقه سبز و دیگر گروه ها برای ادامه اغتشاشات و گسترش دامنه آن است تا شاید به این صورت به هدف خود مبنی بر گسترش ناآرامی ها در کل کشور برسند.
اگرچه این رویکرد هم اکنون از سوی حامیان گروه سبز دنبال می شود اما از سوی دیگر نظام جمهوری اسلامی جز متهم ساختن خود به قتل، نتیجه ای از کشتن علی موسوی کسب نمی کرد. بنابراین طبیعی است که نتوان منفعتی در قتل شخص مورد اشاره و یا دیگر افراد، برای نظام در نظر گرفت.
پاسخ در چند پیام
Iran, Islamic Republic of
اهمیت حفاظت از سران اصلاح طلب
علاوه بر این، حفاظت از سران اصلاح طلب همچون آقای موسوی و برخی نزدیکانش آنقدر برای مسئولان نظام دارای اهمیت است که با تجربه ترین محافظان، هم اکنون وظیفه حفاظت از مهندس موسوی و برخی نزدیکان او را به عهده دارند.بر همین اساس و با توجه اسناد موجود عنوان می شود که عاملان ترور خواهرزاده آقای موسوی از فتنه گران، منافقین و گروه های اپوزوسیون و یا از وابستگان آنان بوده اند.
حتی شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان که از تحلیلگران فعال سیاسی است، در شماره امروز این روزنامه، ترور علی موسوی را نتیجه "برنامه ریزی سران فتنه" اعلام کرد.
Iran, Islamic Republic of
قطعا باطل بودند، اما حالا کی بودند این مهمه، همون کسانی بودند که ندا آقا سلطان رو ترور کردند که کشته سازی بکنند و گردن نظام بیاندازند، منافقین که باطل هستند
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
وقتی فتنه رافتنه گر شروع کردومردم را اورد کف خیابان مردم باهم درگیرمی شوندچقدر بسیجی یامردم عادی را راقطع نخاع کردیدقطعا خداوندتقاص خونهای به ناحق ریخته شده راازفتنه گران می گیرد...خواهرزاده ی فتنه گر برای خداجویی رفته بود...
امیدوار
Iran, Islamic Republic of
دلواپس جان از آمران قاتلان و شکنجه گران کهریزک چه خبر
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که جهان پاسخ هایم به جناب دلواپس و دیگر دلواپسان و مدعیان سال ۸۸ را منتشر نکرد...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
پاسخ در چند پیام
Iran, Islamic Republic of
صرف نظر از این ادعا و اطلاعاتی که مخملباف از نحوه دستیابی به آن سخن نگفته، این موضوع که خواهر زاده موسوی در جریان آشوب ها کشته نشده و همانند پروژه قتل آقاسلطان در محیطی دور از ناآرامی ها هدف مهاجمان قرار گرفته، مورد تایید سخنگوی موسوی است.به گزارش شبکه ایران، پس از اغتشاش حامیان آقای موسوی در روز عاشورا که با حمله به هیات های مذهبی همراه و به کشته‌شدن هفت نفر منجر شد، پروژه مشکوکی در رسانه های ضد ایرانی آغاز شد که برخی منابع خبری از آن به پروژه "ندا آقا سلطان 2" یاد کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
مطمئنی این اصلاح طلبان بودند؟
ح.ر.ق۱۳۶۲
Iran, Islamic Republic of
جناب حجت الاسلام زاکانی!!!!
کارشناس محترم همه امور!!!!!
...
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که امریکا را شیطان بزرگ می دانند در خط امام(ره) هستن و آنهایی که بدنبال رابطه با شیطان اکبر هستن از خط امام فاصله دارند.
هادی
Germany
اونایی که با شیطان اکبر همصدا شدن برای شکست برجام چی؟ اونا در خط امام هستن یانه؟
مسعود
Iran, Islamic Republic of
برجام شکست خورد زیرا خطوط قرمز رهبر معظم انقلاب و شروط 9 گانه ایشان در آن لحاظ نشد.
Iran, Islamic Republic of
برجام از همان اول خیانت به خون شهدا بوده و خواهد بود و از آن جا که خون شهدا همیشه در خروش است بانیانش را رسوا خواهد سخت میگی نه صبر کن و ببین ان الله مع صابربن
Iran, Islamic Republic of
...
ننگ بر فتنه گر.
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که در سال 88 با اوباما و نتانیاهو هم صدا شدند و تهمت دروغ تقلب به نظام زدند از خط امام خمینی(ره) فاصله گرفتند و به مردم و کشور خیانت کردند.
همنواها با شیطان اکبر
United States
همنواها با شیطان اکبر برای شکست برجام فقط سکوت کنند
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
لابد برجامی ها همنوا با فرشتگان مقرب الهی هستند که مخالفان آن همنوا باشیطانند !!!😨😨😨
حیدر
Iran, Islamic Republic of
بی راهه نرو برادر همنوایی با شیطان خوبه یا نه؟ نمیشه یه جایی خوب باشه یه جایی بد
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
...
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز میگفتین برجام فتح الفتوحه و دستاورد دیپلماسی دولته اما حالا که شکست خورده مقصر منتقدین هستن !!!!
هدی
United States
...
استخر فرح
Iran, Islamic Republic of
صنعت 30 میلیارد دلاری هسته ای رو بتن ریزی و تخریب کردید و تحریمهای دوبله و سوبله آیسا و کاتسا رو تحویل گرفتید حالا طلبکار هم هستین ؟!
استخر نشان
Iran, Islamic Republic of
....
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
کاسبان برجام فقط سکوت کنند.
استخرنشان
Iran, Islamic Republic of
خیلی ضعیفی جهان که جواب به برادر استخری رو سانسور میکنی از توضعیفتر خود استخریه
...
Iran, Islamic Republic of
...
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
دلواپسان واقعا"مظلوم هستن زیرا زمان برجام گفتن کدخدا قابل اعتماد نیست و بیسواد و بی شناسنامه خطاب شدند و به جهنم حواله شدند و اکنون که بی اعتماد بودن شیطان بزرگ آشکار شده مقصر شکست برجام معرفی می شوند که جفای بزرگی است .
هاشمی : آقا هادی مگر برجام وحی خداوندی است
Iran, Islamic Republic of
آقا هادی طوری صحبت می کنی که گویا برجام وحی خداوندی است و مخالفین آن همدست شیطان اکبر !!!!
هدی
United States
وحی نیست ولی همنوایی با شیطان اکبر برای کسانی که خود را ضد استکبار میدونن از عجایب روزگاره
Iran, Islamic Republic of
شیطان اکبر؟؟؟!
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
برجام از روز اول شکست خورده بود زیرا امتیازات نقد به دشمن دادید و وعده نسیه لغو تحریم گرفتید و به قول شفاهی و امضاء جان کری دلخوش بودید !
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
اقا هادی شکست برجام مشخص بود چون اصلش سربهانه وباج گیری ابرقدرت بود...بنابود برد برد باشد ومحقق باشرایط عند التصویب!..باج دادید رفت بهانه نگیر...
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد است که متاسفانه در حال حاضر تایید نمیشود.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
زاکانی و دوستان....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
استکبارستیزی و خدمت به محرومان که در دولت احمدی نژاد بود جزو آرمان های امام(ره) و انقلاب است .
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد دقیقا در خط مشایی بوده و هست!
Iran, Islamic Republic of
یک مناظره بزارید بین رائفی پور و زاکانی و نمایندگان جناح های دیگر..
Iran, Islamic Republic of
سلام از کی تا حالا زاکانی کاتالیزور و انقلابی یاب شده ، مردم بهترین کاتالیزور هستند لطفا مردم را آزاد بگذارید تا خودشان فرد مکتبی را مشخص کنند
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
یا تازه اومدی یا مال انقلاب نیستی زاکانی ازقبل درخط انقلاب بوده زحمت کشیده جزء نیروهای کاردرست انقلابه
...مردم هم طبق قانون توانتخاب ازادندمی بینی که ....
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز ، منفی ها را خودتان گذاشتید ؟
در حرفه خود صادق باشید .
Iran, Islamic Republic of
بگو فقط خودت در خط خودتی.
ماهم قبول میکنیم.
ای زاکانی زاکانی زاکانی.دکتر زاکانی!
عباس
یادتون رفته بخاطر همین احمدی نژاد دور کشور راه افتاده بودید ...
United States
پس با امریکا میشه مذاکره کرد . خودتون گفتید . برید مذاکره کنید دیگه . خسته شدیم بابا . تا کی اخه !!!!
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
وقتی نتیجه برجام و 30 ماه مذاکره با شیطان اکبر تقریبا"هیچ بود برای چی دوباره باید مذاکره کنیم ؟!
هادی
Germany
وسط دعوا نرخ تعیین میکنی برادر خسارت محض
امیر
Iran, Islamic Republic of
چه تضمینی وجود داره که دولت بعدی امریکا مثل ترامپ عهدشکنی نکند و به توافق پایبند باشد ؟!
Iran, Islamic Republic of
اگه جواب داری واسش بگو ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خوشحالیم که جنبش اصلاح طلبی مردم ایران اثر خود را بر عزیزان اصول گرا گذاشته و آنها هم اهل مذاکره و گفتگو شده اند...
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان همانند دکتر جلیلی از موضع عزت و قدرت و مصلحت مذاکره می کنند و باج به شغال نمی دهند.
Iran, Islamic Republic of
همه اصول گریان نه بلکه تعدادی انگشت شمار که طالب حقند و پایبند به حزب نیستند ملاک برای آن ها خدا و دستورات خدا است ولی متاسفانه تعدشان اندک اندک اندک است بقیه نون به نرخ روز خور و منافق زالو صفتند
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلبا بخاطر روحانی دور کشور می دویدید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
الحمدالله فقط تو در خط امامی....
دست ما رو هم بگیر...
صادق
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب آقای زاکانی بهتر است کمی معقول تر و با سیاست تر صحبت کنید یک سیاستمدار کمتر حرف می زند و بیشتر فکر می کنم تازه یک سیاستمدار متدین نیز باید خیلی بیشتر از این رعایت کند.
انشاءاله خداهمه مارا به راه راست هدایت و در ان ثابت قدم بدارد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فکر !! فکر چی هست؟؟
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
اقا صادق برنامه گفتگواست نه بیست سوالی ;سوال می پرسند کامل جواب می دهد...
واقعا خداهدایتمان کند...
رضا
Iran, Islamic Republic of
عجب ! پس ميشه با امريكا مذاكره كرد و به توافق خوب رسيد ؟! خدا ميدونه من هم از اول اعتقاد داشتم ...
Iran, Islamic Republic of
نظرتون چیه مملکت رو بدیم و منتظر کاپیتولاسیون ها و ترکمنچایها باشیم...خیلی عالیه نه...
Iran, Islamic Republic of
چى چى رو تركمان چاى تركمان چاى ؟! انگار حالت خوب نيست ! مذاكره رو ميگم ، ميگم پيمانشو بديم دست زاكانى و رسائى و دكترينال . تو كه مخالف نيستى ؟!
United States
تو زمان ترکمنچای و کاپیتولاسیون مردم از الان بهتر زندگی می کردن . دزدی و اختلاس به این صورت هم نبود . اختلاف طبقاتی و فساد هم اینقدر نبود . بقیه اش را هم بگم متاسفانه سانسور میشه پس نمیگم
Iran, Islamic Republic of
اختلاف طبقاتی و فساد هم دستاورد اصلاح طلبان و کارگزارانی هاست که 32 سال بعد از انقلاب زمام اداره امور کشور را برعهده داشتند.
امید
Iran, Islamic Republic of
در هشت سال حکومت یکدست اصولگرایان جه تاجی سر ملت زدین؟
ناامید
Iran, Islamic Republic of
در 8 سال دولت دکتر احمدی نژاد فاصله طبقاتی کم شد و 2 میلیون مسکن مهر ساخته شد و به مردم محروم کمک های بسیاری شد که بی سابقه بود.
اله کرم
Iran, Islamic Republic of
عاااااااالی عااااالیه
United States
احمدی نژاد دقیقا در راه امام حرکت می کند.
Iran, Islamic Republic of
نگو دقیقا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دقیقا در راه مشایی بود
Iran, Islamic Republic of
...
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
دقیقا نه ...چون با بگم بگم های بی سند جو را به هم می ریخت...بازهم بگم؟
Iran, Islamic Republic of
مهدی جان بابا!
بقیه اش هم اندکی صبر!
United States
همه مقابل مکتب امام هستند فقط تو توی خطی !!!!!! خدایا نجاتمون بده
Iran, Islamic Republic of
ایراد همه دارند ولی کسانیکه کار دستشان است اشتباهشان بزرگ است.
پیروزی
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی چهل سال است از عمر با برکت انقلاب خمینی بت شکن می گذرد خیلی ها بودند برخلاف میل امام کار کردند برای از بین بردن مکتب امام .هیچکس باور نمی کرد رفسنجانی به این زودی با اون همه آرزوهای بلند از دنیا برود .؟دیگر بدون شک قبول داریم هرکه با انقلاب خمینی در افتاد باهمه هستی اش ور افتاد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آره تو فقط خوبی...
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
جدیدترین قسمت از برنامه اینترنتی رو در رو با حضور محمدرضا خاتمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دوره ششم منتشر شد.
این متن مال قسمت قبل بود . عوضش کنید دیگه ........
خلیلی
Iran, Islamic Republic of
....
هلوی
Iran, Islamic Republic of
...
محسن
Iran, Islamic Republic of
این اقای دکتر زاکانی از انقلابی های خوب و با همان مشی بسیجی هست ولی یک اشکال دارد که هنوز به بصیرت نرسیده است
Iran, Islamic Republic of
احسنت...
عالی گفتی...
Iran, Islamic Republic of
...
شریف
آقای زاکانی عزیز وبزرگوار درمورد احمدی نژاد اشتباه کردی چون تنها رئیس جمهوری از نظام دفاع کرده است .وباتوجه به اینکه اشکالاتی هم دارد
United States
اره تنها رییس جمهوری که ایران را بدبخت کرد ... احمدی نژاد بود!
Iran, Islamic Republic of
بدبختی ما از زمانی شروع شد که عده ای به اسم اصلاحات وارد عرصه سیاسی شدند و باعث دو دستگی در بین مردم شدند.
Iran, Islamic Republic of
برخی اصلاح طلبان منافقین عصر جدید هستند
Iran, Islamic Republic of
نفاقی بالاتر از فرقه زنبیلیه سراغ ندارم!
Iran, Islamic Republic of
شما درست می گی مثلا
اما زنبیل برخلاف پوشه، چیزی برای پنهان کردن نداره!
Iran, Islamic Republic of
البته اكثر فساد طلبان و فساد گرايان از منافقين هستند.
Iran, Islamic Republic of
خاوری،زنجانی،بقایی و...!
بسيجي
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شما که آمریکا دوست هستید، از زاویه آمریکا به ایران نگاه کردید و ایران را بدبخت دیدید اما در واقع آمریکا را بدبخت و زمینگیر کرد و شما در غفلت زاویه ی نگاه!!!!!!!!!!!!!
آره ... بدبختی اگه چیزایی که احمدی نژاد انجام داد دوست داریم بازم بدبخت بشیم به هیچکس هم ربطی نداره ...
در ضمن جناب زاکانی با این فرمونی که شما داری میری جات ته دره هست ... عزیز من چهل سال از این انقلاب داره میگذره و تمام رؤسای جمهور رو مردم انتخاب کردند تمام وکلای مجلس رو هم همین مردم... پس بدنبال ایراد از احمد و محمود نباش ... آنچه مکتب و گفتمان امام خمینی و نیز امام خامنه ای بوده و هست همین مسیر احمدی نژاد بوده (مراجعه به خطبه امام خامنه ای در 88) ...
Iran, Islamic Republic of
حالا این ایران که احمدی نژاد بدبختش کرد، کی هست؟!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مردم مستضعف را حامی بود و نابود گر آقازاده ها ی دروغین اختلاس گران رانت خواران مفصدان بزرگ و تشنگان قدرت و ثروت بود سوزتان از همین است چرا جمع می بندید و می گویید ملت اکر در انتخابات شرکت کند همین ملت نشان خواهند داد که توسط جه کسی یا کسانی بد بخت شدن کی کجا و چگونه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چرا؟ دلیل بیارید!
احمدی نژاد؛ تنها در مکتب امام ره
Iran, Islamic Republic of
شما چه کاره هستید که در مورد دکتر احمدی نژاد اینگونه لجن پراکنی می کنید؟!!!!!!!
اتفاقا از بین رئسای جمهور و سیاسیون وزنه، تنها کسی که در خط و مکتب امام بود و هست و انشالله خواهد بود، دکتر احمدی نژاد است و بس...
ایشان است که در تمام سفرهای پربرکت استانی زمان ریاست جمهوری و پس از ریاست جمهوری، از شاخصه های مکتب واقعی امام و خط اصیل آن بزرگوار صحبت می کند و برای مردم این شاخصه ها را تبیین می کند تا به فراموشی سپرده نشود...
آقای زاکانی!!!
آیا شما به روز قیامت ایمان دارید؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
مکتب امام یا مکتب ایرانی؟؟؟
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
حالا اصراری هست که اینها تضاد داشته باشند؟ یعنی حتماً ما اگر مسلمونیم باید ضد ایران باشیم و بالعکس؟ این که روحیه تکفیریهاست.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
همه بند و تو فقط خوبی جناب زاکانی
شما چکاره هستی که همه را قضاوت میکنی؟
Iran, Islamic Republic of
رهبری مستقیم میگه با امریکا مذاکره نکنیم
شما میگید میشه با آمریکا مذاکره کرد
مذاکره خوبه اما شما با امریکا
Bulgaria
احتمالا منظور ایشان این بوده اگر قدرت داشته باشیم می توانیم با غرب مذاکره کنیم
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس مثل تو .. از مکتب امام خارج نشده.شاید این ها که نام بردید کمی انحراف داشته باشند از مکتب امام اما اصولسوارها اکثرا فقط منفعت طلبند...
انبساط خاطر
Iran, Islamic Republic of
از قیاست خنده آمد خلق را!
احمدی نژاد در مقابل مکتب امام است!!!
رهبری در زمان احمدی نژاد فرمودند که این دولت باعث احیا ارزش های ناب انقلاب شد.
مبارزه با فساد، عدالت طلبی، ساده زیستی، مردمی بودن، دیندار بودن و ... همگی از ارزش های انقلاب است که به وضوح در رفتار و منش دکتر احمدی نژاد قابل مشاهده است. حالا امثال زاکانی نمی توانند ببیند مشکل از خودشان است.
این صحبت های باعث انبساط خاطر مخاطبان شد. برای ایام ربیع الاول لازم بود.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جالبی کار اینجاست که از نظر شما اقتدارگرایان این لیست هر روز گسترده تر میشه. اما توجه نمی کنید که هیچ وقت مردم به شما روی نخواهند آورد.
hosein
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس کامل نیس همه ضعف دارن
قرار دادن احمدی نژاد وسط این اسامی واقعا خوب نیس
کاش لااقل لااقل احمدی رو یه بار دیگه تایید میکردن تا نظر مردم تکلیف اینهمه ابهام اتهام به همدیگرو از بین میبرد
فقط تو خوبي!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی لطفا داستان را کلی بیان بفرمایید. غیر امام راحل(ره)، مقام رهبری و خود حضرتعالی دیگر کسی در خط امام داریم؟
علی
دمت گرم. باوجود تویی بقیه اداتو درمیارن!
حلما
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
فقط مانده بود که جنابعالی مکتب امام را تبیین نمایید وبا ترازوی نامیزان خودتان تشخیص بدهید چه کسانی در مکتب امام هستند وچه کسانی نیستند.
Iran, Islamic Republic of
اينقدر گير ندين بنده خدا عيال واره يك لقمه نون ميخواد بخوره
Iran, Islamic Republic of
تر و خشک رو با هم سوزاند این یعنی قصاص قبل از جنایت تا اینجا که گفتار رفتار و عملکرد احمدی نژاد در مسیر خدا و عدالت بوده الله اعلم
Iran, Islamic Republic of
به هرحال احمدي نژاد دولت دهم يك چوب خشك بيش نبود
تو خوبی
Iran, Islamic Republic of
زاکانی فقط تو خوبی عزیزم .......
Iran, Islamic Republic of
چرا جهان نيوزها هم خوبند چون بازاريند شنگولند به همت بازار و بازار گرايان قيمت ها 100 برابر شده هذا من فضل ربي تا كر و كور و لال و جنازه شود هر آنكه نتواند ديد
سعید
Iran, Islamic Republic of
...
سعید
Iran, Islamic Republic of
چطور شما می تونید مطالب اهانت آمیز را بر علیه دکتر احمدی نژاد بنویسید و کسی هم جلودار شما نیست ولی مطالب ما را برای دفاع از احمدی نژاد منتشر نمی کنید؟؟؟
چوب خدا صدا نداره
Iran, Islamic Republic of
پس فقط خودت خوبی و بس
سعید
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
فقط احمدی نژاد در راستای خط امام است.
Iran, Islamic Republic of
اگر بخواهىم براى تعدادى از اصلاح طلبان مصداق عىنى درحال حاضر مثال بزنىم بهترن نمونه مى توان مردم کوفه راذکر کرد
Germany
همه بد هستند
اقای زاکانی خوب
Iran, Islamic Republic of
سلام فقط تو خبی؟
یه بندِخدایی
Iran, Islamic Republic of
از جماعت حزب اللهی که حاج علی زاکانی رو تخطئه و تخریب می کنن ممنونم. این درسو غم انگیزو به من دادن که برای قتل حسین ع آدما می تونستن خیلی هم رذل نباشن.
البته شما رو نمیگم دوست عزیز!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی شمامگرممیزی که بفهمی کی درمکتب امام مونده یانه ؟شمادرموردمکتب امام تخصص نداری تااظهارنظرکنید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
در خط امام کسی است که به فکر محرومان و مستضعفان جامعه باشد استکبار ستیز باشد ساده زیست و اتکایش به خدا و بعد به مردم باشد امریکا و اسراییل بر ضدش باشند به این کشور خیانت نکرده باشد اقای زاکانی شما که خودر در خط امام میدانید و احمدی نژاد را مقابل میشه بفرمایید چکار برای مردم کردید شما با احمدی نژاد بین مردم برویید انگاه قضاوت کنید
ما هنوز سنگ اندازی و چوب لای چرخ دولت احمدی نژاد را که از طرف شما و اصول گرایان اعمال می شد یادمان نرفته حاضر بودید برای به زمین زدن احمدی نژاد وضع مردم خراب شود
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جانا سخن از زبان ما میگویی
Iran, Islamic Republic of
از اقایانی که نام برده اید فقط دوست عزیز وشفیق جنابعالی جناب اقای احمدی نژاد اصلا مکتب امام را نشناخته و حرکات ورفتار وی نیز در مکتب امام نمی گنجد.
Iran, Islamic Republic of
استکبارستیزی و خدمت به محرومان در دولت احمدی نژاد نشانه در خط امام بودن ایشان است .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اشکال اساسی و حیرت آور در سخنان زاکانی این است که گفته:
"می‌شود با آمریکا مذاکره کرد و به توافق خوب رسید اما دولت روحانی در این باره ضعیف عمل کرد."
واقعا این حرف در مقابل مکتب امام راحل و امام خامنه ای نیست؟؟؟؟؟
امام فرمودند اگر آمریکا بر فراز کلیساهایش هم اذان بگوید باور نکنید و امام خامنه ای اخیرا بارها تاکید کردند با آمریکا مذاکره نمی کنیم.
آقای زاکانی! این مسئله حیاتی و مهم است لطفا در خط امام بمانید.
Iran, Islamic Republic of
....
عباس
United Arab Emirates
...
France
...
Iran, Islamic Republic of
فقط محمودددددددد احمدی نژادددددددددددد
Italy
فقط شما خوبی
حسيني پور
Iran, Islamic Republic of
«می‌شود با آمریکا مذاکره کرد و به توافق خوب رسید»
شما بفرماييد كجاي اين جمله همراهي با مكتب امام مي باشد؟
ع ر
Iran, Islamic Republic of
باسلام و تشکر از مطالب . چرا پرونده برادر روحانی بای کت شده ؟
Iran, Islamic Republic of
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
...