چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۴۲

تخریب آیت‌الله یزدی ادامه دارد/ از نوه دختری تا باند مهدی هاشمی

شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب: 651184
چندی پیش و با انتشار نامه اعتراضی آیت‌الله محمد یزدی به آیت‌الله شبیری زنجانی برای دیدار با برخی خواص فتنه ۸۸ موج هجمه اصلاح‌طلبان به آیت‌الله یزدی شروع شد و به نظر می‌رسد همچنان ادامه دارد.
تخریب آیت‌الله یزدی ادامه دارد/ از نوه دختری تا باند مهدی هاشمی
گروه سیاسی جهان نيوز: چندی پیش و با انتشار نامه اعتراضی آیت‌الله محمد یزدی به آیت‌الله شبیری زنجانی برای دیدار با برخی خواص فتنه ۸۸ موج هجمه اصلاح‌طلبان به آیت‌الله یزدی شروع شد و به نظر می‌رسد همچنان ادامه دارد.

به در روز‌های اخیر انتشار تصویری از صفحه اینستاگرام یک دختر ساکن امریکا و معرفی او به عنوان نوه آیت‌الله یزدی خبرساز شد. آن دختر نوه دختری آیت‌الله یزدی است، اما چرا گفته نمی‌شود که او دختر دکتر محمدرضا تخشید، رئیس اصلاح‌طلب دانشکده حقوق دانشگاه تهران است و زمانی که سه سال پیش به عنوان ریاست دانشکده انتخاب شد، اصلاح‌طلبان از این انتخاب استقبال کردند و صادق زیباکلام گفت: باید این انتخاب را به فال نیک بگیریم! همان زمان کیهان اعتراض کرد که انتخاب او شتابزده بوده و رتبه بالای علمی هم نداشته است. نکته بامزه آنکه برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب همچون خبرآنلاین همان زمان برای جلب توجه اصولگرایان تیتر زدند که «داماد آیت‌الله یزدی رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران شد» در حالی که قرابت فکری و سیاسی میان آیت‌الله یزدی و محمدرضا تخشید وجود ندارد. حال آیا حساب نوه را باید با پدربزرگ یکی دانست یا با پدرش؟! چرا اصلاح‌طلبان نمی‌گویند فلانی دختر دکتر تخشید است و ترجیح می‌دهند او را به نام پدربزرگش بخوانند؟!(1)

حساسیت انقلابی آیت‌الله یزدی عضو باند مهدی هاشمی را نگران کرد
 
در همین حال، عضو باند مهدی هاشمی معدوم، با ژست دلسوزی، از انتقاد دلسوزانه آیت‌الله یزدی درباره دیدار یکی از مراجع با جمعی از دست‌اندرکاران فتنه 88 ابراز تأسف کرد.

سید سراج‌الدین موسوی مدعی شده طراحان زبردست (که آنها را سپاه پاسداران معرفی می‌کند) با آبروی آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بازی کرده‌اند و هدف‌شان هم ترساندن بزرگان حوزه از ورود به عرصه سیاست بوده است.
وی در ادامه ادعا می‌کند گروه مذکور همین روش و بعضاً سخت‌تر و عملیاتی‌تر شده را با بیت امام در پیش گرفته و به سید حسن خمینی دشنام دادند.

سراج موسوی در پایان می‌نویسد: «و آخرین سخن آنکه ای کاش آیت‌الله یزدی که از سابقین انقلاب است و به همین جهت برای ما مورد احترام است، نمی‌گذاشتند مورد طمع خناسان واقع شوند. برای من که از روزهای قبل از مبارزه در رودبار با ایشان آشنا شدم و شاهد حزن و شعفشان در روزهای سخت مبارزه بودم، برای من که به یاد دارم بعد از اینکه به ایشان خبر اعتصاب غذای پاریس در دفاع از امام و زندانیان سیاسی را که به ابتکار استاد شهید محمد منتظری برگزار شده بود را دادم چه مقدار خوشحال شدند، برای من که از زحمات بسیار ایشان در روزهای سختی آگاهم، سخت است که شاهد این روزهای آیت‌الله یزدی باشم؛ ای کاش از ایشان صیانت می‌شد».

یادآور می‌شود سراج موسوی به اعتبار روابط خانوادگی، پیوند عمیق با هادی هاشمی (رئیس دفتر آقای منتظری و برادر مهدی هاشمی معدوم) دارد و یکی از فتنه‌گران اصلی در باند مهدی هاشمی محسوب می‌شود. بنابر اعترافات مهدی هاشمی، باند وی از طریق راه‌اندازی کتابخانه سیاسی قم (که بعدها در قالب گروهک مجمع مدرسین جلوه‌گر شد) سعی داشتند جریان موازی و معارض در مقابل «جامعه مدرسین» راه‌اندازی کنند و نقش صیانتی این جامعه در قبال «مرجعیت» و روحانیت و حوزه‌های علمیه را کمرنگ سازند. جامعه مدرسین در عزل سید کاظم شریعتمداری و همچنین دفاع از امام و انقلاب در مقابل خیانت‌های منتظری، نقش تاریخی و بی‌نظیر ایفا کرد.

سراج موسوی همچنین سال 88 با ستاد فتنه همکاری نزدیک داشت و در تحریک کروبی و موسوی و هاشمی نقش‌آفرینی می‌کرد. غیرتی شدن اخیر وی در حالی است که نامبرده در طول دو دهه گذشته (از دولت مدعی اصلاحات تا امروز) در مقابل هتاکی‌ها و حرمت‌شکنی‌های علنی افراطیون مدعی اصلاحات علیه اصل اسلام و نبوت و امامت و ولایت فقیه و حضرت امام(ره) کمترین اعتراضی نکرده است. از این جهات به نظر می‌رسد هشدار دلسوزانه و به موقع آیت‌الله یزدی، طراحان اصلی نقشه تطهیر فتنه‌گران به واسطه ملاقات با یکی از مراجع را نگران کرده است.

گفته می‌شود نامه منتظری به امام برای جلوگیری از اعدام مهدی هاشمی (سردسته باند قاتل چند نفر) توسط سراج موسوی فرستاده شد. (2)


پی نوشت:
1)http://www.javanonline.ir/fa/news/933674
2)http://kayhan.ir/fa/news/146699/
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پیروزی
Iran, Islamic Republic of
فساد طلب های مغرض حریف آیت الله یزدی نمی شوید. آیت الله یزدی توقلب امت حزب الله جادارد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هر چند ایشان کمی تند است ولی نامه اخیر ایشان تذکر درستی بود از نوع " فذکر انما انت مذکر"
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
...
حاجی
خیلی متن بامزه ای بود .
Iran, Islamic Republic of
خنده تلخ تو از گریه غم انگیزتر است.


درود بر آیت الله یزدی. خار چشم دشمنان انقلاب.
خار چشم لیست 94 بی بی سی.
مهدی
درود بر خاتمی
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
نوه دختری متعلق به ایشون نیست ؟,,,
United States
تو قلب کسانی که پولشون از نفت تامین میشه . متاسفانه این پول نفت چه ها که نمی کنه . یک عده را که با مسولین هستند خوشبخت و بقیه که اکثریت هستند را بدبخت کرده .
سرور
Iran, Islamic Republic of
در دولت فعلی 18 میلیارد دلار پول بی زبان با نرخ 4200 تومانی جهانگیری بین برخی رانتخوارها توزیع شده است همه هم از پول نفت بوده است.این موضوع ربطی به آیت الله یزدی و دوستداران ایشان ندارد.
United States
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمريكا فقط براي ما بدبختاس و گرنه آقازاده ها و آقا بزرگ زاده ها تو منهتن دارن عشق ميكنن!
عيدالله
United States
..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام
آقای آیت الله یزدی فردی شناخته شده هستند و دو تا همکار با هم یک صحبت داشتند نباید رسانه صحبتها را اینطوری رسانه ای کنند و شانتاژ خبری درست کنند.
درود بر آیت الله یزدی
Iran, Islamic Republic of
نامه آیت الله یزدی در دفاع از نظام و انقلاب بود...
Iran, Islamic Republic of
نامه آیت الله یزدی در راستای برخی از مسائل مختلفی بود که نه تنها توانست بسیاری از مسائل را در نظر بگیرد بلکه در بسیاری از زمینه های مختلف هم بسیار بسیار لازم و ضروری عمل کرد.
اقای رحیم پور ازغدی می گفت طرف یک ساعت بالای منبر حرف میزنه اما هیچی نمیگه! این هم خوش یک هنره ها! یک ساعت حرف بزنی اما هیچی نگی!
Iran, Islamic Republic of
ايا اصلاح طلبان در دايره نظام نمي گنجند اگر نيستند و خارج يا مقابل ان هستند چرا بالاترين مقام اجرايي در اختيار انهاست اين تضاد از كجاست
عجب !
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبانی که تقلید را کار میمون میدانستن !!!! حالا نگران مراجع تقلید شده اند !!
Iran, Islamic Republic of
اصلا متن را خوندي ؟ اين جواب مربوط به اين متن است
United Arab Emirates
ایشان طوری راجع به صیانت از آیت الله صحبت کرده که انگار ایشان کودکی است که اختیارش در دستش نیست و این خود توهین بزرگی به ایشان است
Iran, Islamic Republic of
...
علی
...
Iran, Islamic Republic of
آیت الله یزدی به فکر آخرته و فقط به کسب رضای خدا فکر میکنه
اي كاش شما هم جزو شهروندان فخيم ايران بوديد و با احترام با هم رفتار مي كرديد تا نشانه بلوغ فكريتان باشد ولي گويا هنوز نپخته عمل ميكنيد و در اين اوضاع قمر در عقرب آب را گل آلودتر ميكنيد. بجاي حرفهاي خاله زنكي بفكر عمل صالح براي آباداني كشور باشيد.
استخر فرح
آقا سراج پاکستان چه خبره که مرتب رفت و آمد میکنی؟؟؟؟
...
United States
برادر استخری چه کاره سایته که نظراتش پخش میشه ولی نمیشه بهش جواب داد؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
..اكثر قريب به اتفاق آقايون فرزندان و بستگان شون در ينگه دنيا دارند زجر ميكشند و سختى مى بينند!!!!!!
کاوه
ایت الله یزدی بهترین کار و کرد شاید این کارشون به مذاق چندنفری خوش نیاد اما مطمئنم بیشتر مردم از این کارشون استقبال و به نوعی حرف دل مردم و به روحانی های به اصطلاح انقلابی گفته
Iran, Islamic Republic of
آیت الله یزدی مجاهد خستگی ناپذیر، رسالت انقلابی خود را در هر شرایطی ادا کرده اند خدا حفظشان کند
سرور
Iran, Islamic Republic of
و فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما
درود بر آیت الله یزدی انقلابی اصیل هرچند بدخواهان را حسد آید.
Iran, Islamic Republic of
فكر كنم صبر اقاي يزدي از اين همه بي عدالتي و فساد بسر امده
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
در اسلام و این مملکت طبیعی است دشمنان همیشه در صدد ضربه به دلسوزان هستند خداوند مکرشان را به خودشان بر گرداند
Iran, Islamic Republic of
...
صبور
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
متاسفانه عدم بصیرت خواص در چهار دهه از انقلاب همیشه چالشهایی را برای تداوم و استمرار و اقتدار انقلاب اسلامی بوجود آورده است .
امید است با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به این قِشر خاص ، از ریزشها جلوگیری و به رویشها در پیشبرد انقلاب توجه شود .
نگاه و تدبیر و درایت به موقع حضرت آیت الله یزدی در تاریخ انقلاب اسلامی به رهبری فقیه و عارف و مرجع جهان تشیع حضرت امام خمینی «قدس» بر کسی پوشیده نمی باشد .
شخصیتی که در فراز و نشیب های انقلاب ، خود را فدای را امام و رهبری کرد و خواهد کرد .
شخصیتی که در بزنگا ه های حساس از انقلاب تنها به میدان آمد و فریاد زد .
آری در نوشتار اخیر خود ، لرزشی به خانه فتنه گران ایجاد نمودکه بدانند دلسوزان و عمار های انقلاب هنوز بیدار هستند . نمی گذارند در پُشت مرجعیت فتنه گران خیمه ای بزنند و مسیر فتنه جدیدی را به این مردم تحمیل کنند . ....
Iran, Islamic Republic of
يعني به گفته شما چون پدرش اصلاح طلب است نتيجه ميگيريد كه او نوه آيت الله يزدي نيست !!چه بامزه
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا همین سراج موسوی رییس کل کمیته انقلاب بود بااون تندروی های خاصش
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...