کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش فضای مجازی به نایب‌قهرمانی پرسپولیس

19 آبان 1397 ساعت 22:13

بازی فقط اونجاش که گزارشگر گفت: کی‌روش افتخار نداد خودشو به فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران برسونه.


به گزارش جهان نیوز،  درحالیکه همه امکانات در یک ماه گذشته بسیج شده بود تا تیم پرسپولیس ایران بتواند از سد نماینده ژاپن بگذرد و قهرمان جام باشگاه‌های اسیا شود اما سرخ‌پوشان نتوانستند مقام قهرمانی را از کاشیما آنتلرز بگیرند.

اگرچه در ساعت‌های منتهی به بازی برگشت فینال آسیا حتی استقلالی‌ها هم برای رقیب سنتی خود آرزوی موفقیت کرده بودند اما پس از تساوی بدون گل این تیم برابر حریف ژاپنی خود و شکست ۲ بر صفر در مجموع، همچون همیشه کل‌کل بین کاربران استقلالی و پرسپولیسی نیز شروع شد. 

برخی از واکنش‌های جالب و البته قابل انتشاری که از توییتر استخراج شده را با هم می‌خوانید:

سیدمرتضی: وقتی نه ثروت تیمهای عربی و آسیای شرقی رو داری و نه حتی میتونی بازیکن بگیری و فقط با ۱۳ تا بازیکن به فینال باشگاه‌های آسیا میرسی یعنی سوای بلد بودن فوتبال خیلی غیرتمندی؛ یعنی قهرمان غیرت آسیایی! به تو افتخار میکنیم پرسپولیس.

مجنون: امروز  پرسپولیس به خاطر مدیران بی‌لیاقت پیشین علاوه بر از دست دادن جام قهرمانی آسیا مبلغ دو میلیون دلار هم در لین شرایط خراب اقتصادی از دست داد.

میرزانوش: خب باز برمی‌گردیم به همون مسئله‌ی همیشگی واقعا چجوری می‌تونید پرسپولیسی باشید؟

مطهر: به لحظات ملکوتی بیرون آمدن استقلالی‌ها از غار نزدیک شدیم.

علی: یه گل تو فینال آسیا... حسرت پرسپولیسیا...

آقوی ایمنی: بازی فقط اونجاش که گزارشگر گفت: کی‌روش افتخار نداد خودشو به فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران برسونه.
 


خسرو موسوی: اگه طرفدارای استقلال الان می‌خوان بیان مسخره‌بازی خاصی دربیارن قبل‌ش یه چند ثانیه تامل کنن که ویترین افتخارات طاهرخانی از کل تیم سه‌فصل اخیرشون بیشتره!

عالیس: اولین نائب قهرمانی پرسپولیس بعد از مرحوم خاشقچی.

میرزا: به نظرم فارغ از قهرمانی تو آسیا که بعیده پرسپولیس تا ابد از استقلال یاد بگیره، خوبه لااقل چه‌طور دوم‌شدنو ازش یاد بگیره که تو بازی با «جوبیلو ایواتا» اون‌قدر با عزت و شکوه باخت، نه این‌قدر دست‌وپابسته و محقَّر.

حامد افرومند: من کاری ندارم اون جام‌های استقلال توی آسیا با ارزش بودن یا نه! شما هوادار محترم استقلالی که داری پرسپولیس رو مسخره می‌کنی و قصد کل‌کل داری... ما حداقل یه‌بار پرسپولیس رو زنده و مستقیم توی فینال دیدیم! شما اگه تا حالا همچین حسی رو نچشیدی کل‌کل نکن و بگو بزرگترات بیان جلو!

حسین چیتگری: اگر شهر سقوط کرد، دوباره آن را فتح می‌کنیم، مراقب باشیم ایمانمان سقوط نکند!

شیوام: ما الان داریم حسرت جام باشگاه‌های آسیا را می‌خوریم ولی در همین حال یه عده دیگه حسرت حذف تو جام‌حذفی را می‌خورن. همینقدر اختلاف طبقاتی داریم!

منبع: مهر


کد مطلب: 651180

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/651180/واکنش-فضای-مجازی-نایب-قهرمانی-پرسپولیس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com