پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری تهران خبر داد

کاهش ۷۰ درصدی سبد مصرفی کارمندان

شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 651132
معاون شهردار تهران گفت:‌کارکنانی که حقوق و دستمزد ثابت دریافت می‌کنند 30 تا 70 درصد سبد مصرفی‌شان کاهش یافته است.
کاهش ۷۰ درصدی سبد مصرفی کارمندان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، ابراهیم شیخ معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری تهران در نشست معاونت منابع انسانی گفت: به خاطر تحریم‌های اقتصادی شرایط کشور دشوار است و در ماه‌های اخیر شاهد کاهش ریال بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه کاهش ارزش ریال تاثیر گسترده‌ای بر روی خرید کارکنان و افرادی که حقوق و دستمزد ثابت داشته‌اند، گذاشته است، گفت: 30 تا 70 درصد سبد مصرفی خانواده کارکنان کاهش یافته است.

شیخ گفت: کارکنان دولت بخش‌های عمومی که دستمزد ثابتی داشته‌اند فقیرتر شده و سفره آنها کوچکتر شده است. تمام کارشناسان، مدیران منابع انسانی و مسئولین در این زمینه معتقدند که باید از این قشر جامعه حمایت کرد و شرایط انگیزشی برای کارکنان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه نگران سلامت اداری کارکنان شهرداری هستیم، گفت: وقتی سفره کارکنان کوچکتر می‌شود افراد آسیب‌پذیرتر می‌شوند و مسئله سلامت به خطر می‌افتد. به همین دلیل به دنبال راهکار برای حمایت از کارکنان هستیم.

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری تهران گفت: از سه ماه گذشته مجموعه اقداماتی در شهرداری تهران انجام داده‌ایم و برای افرادی که پایین تر از سه میلیون تومان حقوق دریافت می‌کردند شرایطی برای خرید آنها ایجاد کرده‌ایم.شیخ در ادامه افزود:‌ درخواست افزایش حق جذب و ترمیم حقوق کارکنان را داده‌ایم تا این قشر از جامعه دچار مشکل کمتری شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعیت اینه که کمترین حقوق کارمندان دولت بالای سه میلیونه ولی بعلت اینکه همه وکلا ووزرا وروسا ازهمون راه بهره مندن سریع پیگیرمیشن ولی کارگربدبخت باحقوق یک میلیونی کسی پیگیرش نیست