جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
معاون امور بین الملل پلیس فتا:

انسداد ۶۲۰ سایت فروش داروهای تقلبی

شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 651131
معاون امور بین الملل پلیس فتا به مسدود سازی و تعلیق ۶۲۰ سایت و تارنمای فروش دارو های تقلبی در ۷ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۰۰ متهم در این رابطه دستگیر شدند.
انسداد ۶۲۰ سایت فروش داروهای تقلبی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سرهنگ رمضانی معاون امور بین الملل پلیس فتا گفت: عملیات پانجی آی ۱۱  در سال ۲۰۱۸ آغاز شد که مصادف با سال ۹۷ بوده است.
وی ادامه داد: ما در عملیات پانجی آی ۱۱ توانستیم ۶۲۰ وب سایت و تارنما را به واسطه دستورات مقام قضایی تعلیق و مسدود کنیم که این اقدامات منجر به دستگیری بیش از ۷۰۰ متهم نفر شد.

رمضانی گفت: این اقدامات منحر به کشف بیش از ۱۰۰ هزار قلم داروی تقلبی و غیرمجاز شد که ارزش ریالی بالایی داشته است.معاون امور بین املل پلیس فتا گفت: ۷۵ درصد این افراد مرد و ۲۵ درصد این بازداشت شدگان زنان هستند.

وی خاطرنشان کرد: اکثر متهمان دستگیر شده از طریق شبکه های اجتماعی اقدامات مجرمانه خود را اجرا می‌کردند که از بین شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام بیشترین نقش را به خودش اختصاص داده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *