پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

۱۴ استاندار به خانه می‌روند

شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 651126
وزیر کشور گفت: ۱۴ تن از استانداران مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند.
۱۴ استاندار به خانه می‌روند
به گزارش جهان نيوز، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز (شنبه 19 آبان) در حاشیه گردهمایی استانداران سراسر کشور و در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز با استانداران، معاونین سیاسی و اقتصادی، موضوع معطوف به تحلیل شرایط اقتصادی، نوع همکاری‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که استان‌های ما در این شرایط می‌توانند داشته باشند بود.

وی افزود: رئیس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و وزیر صمت حضور داشتند تا شرایط را توضیح دهند و خواسته‌ها و توقعاتشان را بگویند. استانداران نظرات و مشکلات و راه حل‌هایی که می‌توانند با آن ظرفیت‌های اقتصادی را فعال کنند مطرح کردند و جمع بندی خوبی هم انجام شد.

وزیر کشور تصریح کرد: همچنین 14 تن از استانداران مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند که امروز به نوعی جلسه خداحافظی بود که آرزوی توفیق و خدمت بیشتر به نظام جمهوری اسلامی را برای آنها داریم.

رحمانی فضلی درباره جایگزین 14 استاندار بازنشسته، گفت: گزینه‌هایی را آماده داریم و تا روز یکشنبه آنها را به دولت می‌بریم و اگر ادامه پیدا کند سرپرست منصوب خواهیم کرد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بازنشستگي يكي از دورانهاي خوب زندگي است چرا مسولين ما از ان ميترسند واقعا نياز به اموزش دارند
Iran, Islamic Republic of
مسولین از حقوق ومزایایی و...که شاید نتوانند استفاده کنند در زمان بازنشستگی می ترسند
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
نه دادش نياز به دلار فراوان دارند