پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
نماینده مردم لنگرود در مجلس تشریح کرد

افزایش موج مهاجرت‌ها به شهرهای شمالی

شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 651112
مهم‌ترین موضوع در جریان مهاجرت‌ها به شمال کشور، استان‌‌‌هایی هستند که در حال تخلیه شدن هستند
افزایش موج مهاجرت‌ها به شهرهای شمالی
به گزارش جهان نيوز به نقل از وطن امروز، نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: باید مراقب باشیم زمین‌های کشاورزی شمال کشور به یکباره ویلا و ساختمان نشوند.

مهرداد بائوج‌لاهوتی درباره موضوع مهاجرت جنوبی‌ها به شهرهای شمالی کشور، به خانه ملت گفت: هرچند شهرهای شمالی همیشه جذاب بوده‌اند و همیشه شاهد مهاجرت بوده‌ایم اما به علت مشکلاتی از قبیل شرایط جوی و آب‌وهوایی برخی استان‌‌های جنوبی کشور، بتازگی موج مهاجرت‌ها به شهرهای شمالی کشور گسترده‌تر شده است؛ ما به عنوان یک شمالی نگران نیستیم و دوست داریم در کنار این دوستان بستری فراهم کنیم که زندگی در شهرهای شمال کشور برای‌شان مساعد باشد اما مدیران باید مراقب تغییر کاربری‌ها باشند، نکند زمین‌‌های کشاورزی ما تغییر کاربری پیدا کرده و آسیب‌‌‌هایی به شهرهای شمالی وارد کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس افزود: مهم‌ترین موضوع در جریان مهاجرت‌ها به شمال کشور، استان‌‌‌هایی هستند که در حال تخلیه شدن هستند، متولیان مربوط به استان‌‌های جنوبی کشور باید حواس‌شان باشد استان‌ها خالی نشوند، چرا که برای زیرساخت‌های این استان‌ها هزینه و سرمایه‌‌گذاری شده و اگر این اتفاق بیفتد یک فاجعه بزرگ اتفاق خواهد افتاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بسیار متاسفم از گفتن این جمله ولی آنچه که در استان های شمالی در حال وقوع است درست مانند رشد سرسام آور غدد سرطانی باغ ها و زمین های کشاورزی یکی پس از دیگری و با سرعت فزاینده ای تبدیل به ویلا و شهرکهای ویلایی می شود و منبع اصلی اشتغال مردم این ناحیه را که کشاورزی و اشتغالات وابسته به آن است، از بین می برد. این غدد سرطانی (ویلاها و شهرک ها) در حال نابودی این بیمار نیمه جانند.....