جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۴
انبارلویی:

مردم جواب اصلاح‌طلبان را در انتخابات می‌دهند

شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 651079
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه اصلاح‌طلبان، در حوزه اجرایی حرفی برای گفتن ندارند، گفت: این جریان در حوزه سیاسی هم یا به مرحله «خروج از نظام» یا به مرحله «خروج بر نظام» می‌رسند.
مردم جواب اصلاح‌طلبان را در انتخابات می‌دهند
به گزارش جهان نيوز، محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به گزینه های تصدی شهرداری تهران اظهار داشت: اعضای شورای شهر تهران باید خود را در برابر افکار عمومی مردم قرار دهند؛ بخشی از این افکار عمومی در مجلس شورای اسلامی، چندی پیش در پی استیضاح آخوندی بود که منجر به استعفای او از وزارت راه شد.

وی گفت: مردم نباید هزینه اختلافات درون اصلاح طلبان را بپردازند. اصلاح طلبان باید در یک جایی به مطالبات مردم پاسخ بدهند؛ اگر پاسخ ندهند، مردم در انتخابات بعدی شوراهای شهر، ارزیابی خود از این کارکردها که عمدتا مبتنی بر ناکارآمدی است را انجام خواهند داد.  

انبارلویی اضافه کرد: اصلاح طلبان، در حوزه اجرا و خدمت به مردم حرفی برای گفتن ندارند؛ در حوزه سیاسی هم معمولا یا به مرحله «خروج از نظام» یا به مرحله «خروج بر نظام» می رسند؛ این، کارنامه اصلاح طلبان طی ۲۰ سال گذشته بوده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: البته در میان اصلاح طلبان، افرادی هم حضور دارند که فارغ از دیدگاه های انحرافی، در پی خدمت به مردم هستند اما چنین چهره هایی، مورد توجه عناصر سیاسی اصلاح طلب قرار ندارند چون به دردشان نمی خورند.  

منبع: مهر 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
هادی
Germany
با خلق مجدد حماسه سی بر صفر
Iran, Islamic Republic of
بخواب دوست عزیز
حمید
Iran, Islamic Republic of
هادی جون خواب دیدی خیره!