کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تخفیف ویژه تورهای عید ۱۳۹۸

19 آبان 1397 ساعت 12:33


اگر به سفرهای خارجی علاقه مندید و از سویی دغدغه ی هزینه ها را دارید، به شما استفاده از تور ارزان قیمت را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با اطلاعاتی که هم اینک در اختیارتان خواهیم گذاشت، مقدمات یک سفر کم هزینه، عالی و هیجان انگیز را فراهم کرده و خاطرات خوشی را در دفتر زندگی خود ثبت نمایید. با این مطلب همراه باشید.

سفر با تور ارزان قیمت
تا می توانید و به هر شکلی که قادر هستید، سفر کنید! عمر محدود و بی بازگشت انسان ارزشمند تر از آن است که در آن به وضعیت سکون قانع باشید. بیشتر ما در تمام طول عمر خود دغدغه های مالی داشته ایم، داریم و خواهیم داشت. اگر تمام عمر خود را به اندیشیدن به آنها بگذرانیم، فرصت های بسیاری را از دست خواهیم داد. سفر با تور ارزان قیمت گزینه ای است که به تمام افراد با هر سطح درآمدی پیشنهاد می شود.

سفر با تور ارزان دبی نوروز 98
شهر دبی واقع در کشور امارات متحده عربی است. این منطقه دارای آب و هوایی شرجی (گرم و مرطوب) است زیرا در سواحل خلیج فارس واقع شده است. مساحت شهر دبی کمی بیش از چهار کیلومتر مربع است و با این مساحت بزرگترین شهر امارات محسوب می شود. با تور ارزان قیمت دبی به شهری سفر می کنید که جمعیتی بالغ بر 2.500.000 نفر دارد، دارای رودخانه یا آبادی طبیعی نیست اما یک خلیج کوچک دارد که کشتی های بزرگ از آن عبور می کنند. دبی در گذشته یک واحه بود و امروز دیدن تصاویری از چند دهه پیش دبی و مقایسه آن با تصاویر جدید که تغییر و تحولات شگفت انگیز آن را نشان می دهد، شما را شوکه خواهد کرد.

گردشگری در دبی
دبی در سال های اخیر تبدیل به یکی از مقصد های گردشگری مشهور شده است. به همین دلیل تور ارزان قیمت آن در طول سال، در حجمی فراوان به فروش می رسد. متقاضیان تور ارزان قیمت دبی برای این مقصد در تمام فصول سال از کشورهای متعدد از جمله ایران اقدام به خرید می کنند. سفر با تور ارزان قیمت به کشوری که جاذبه های گردشگری فراوان دارد می تواند بسیار مطلوب باشد. 

جاذبه های گردشگری دبی
از جمله جاذبه های دبی می توان به سازه های بی بدیل معماری، برج خلیفه، برج العربیه، جزیره نخل، دلفیناریوم، پارک آبی وابلد وادی، پیست اسکی سرپوشیده، منطقه جمیرا و مراکز خرید بی نظیر و فراوان دبی اشاره کرد. این جاذبه های گردشگری هر فردی را به خرید تور ارزان قیمت دبی ترغیب می کند.

جشنواره های و فستیوال ها
علاوه بر این ها در طی سال، انواع جشنواره ها و فستیوال ها و همچنین نمایشگاه های کوچک و بزرگ در این شهر برگزار می شود که متقاضیان شرکت در آن جشنواره ها و نمایشگاه ها و بازدید از آن ها می توانند برای کاهش هزینه های خود از تور ارزان قیمت استفاده نمایند. اگر تا به حال به دبی سفر نکرده اید، همین حالا برای سفر نوروزی سال 98 اقدام نمایید.

تور ارزان قیمت مالزی نوروز 98
مالزی یکی از کشورهای واقع شده در جنوب شرقی قاره ی آسیاست. این کشور نیز یکی از کشورهای ساحلی است. پس می توان حدس زد که جاذبه های طبیعی گردشگری فراوانی دارد. با تورهای ارزان قیمت مالزی به کشوری سفر می کنید که دارای بیش از 330 کیلومتر مربع مساحت و حدود 31.000.000 نفر جمعیت است. در مالزی پیروان ادیان اسلام، مسیحیت و بودایی زندگی می کنند. پایتخت این کشور شهر کوالالامپور است که در ادامه مطلب با آن نیز آشنا خواهیم شد. شما می توانید با رزرو تور ارزان قیمت مالزی برای تعطیلات نوروز 98، خیال خود را از داشتن تعطیلاتی پربار راحت کنید.

گردشگری در کشور بی نظیر مالزی
مالزی دارای جاذبه های گردشگری طبیعی فراوانی است. این کشور سواحل گوناگونی دارد و علاوه بر آن، دارای جنگل های وسیع و انبوه نیز هست. غواصان بسیاری برای غواصی از سواحل مالزی استفاده می کنند. این کشور به ویژه برای کسانی که آب و هوای بارانی را دوست دارند، کشور بی نظیر و خاطره انگیزی است، ضمن این که دارای چشم اندازهای سرسبز و زیبای بی شمار است. با تور ارزان قیمت به این کشور سفر نموده و از شهرها و سواحل آن دیدن کنید و دیگر نگران هزینه های خود نباشید. مالزی یکی از بهترین کشورهای آسیایی است که می توانید به عنوان مقصد سفر خارجی خود انتخاب نموده و برای سفر به آن از تور ارزان قیمت استفاده نمایید.

تور ویژه نوروز 98 کوالالامپور
پایتخت کشور مالزی کوالالامپور است که بیشترین جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است، اما از سایر شهرهای مالزی نیز غافل نشوید.

آشنایی با شماری از شهرهای مالزی  و تور کوالالامپور
شهر ملاکا، که از دیرباز محل زندگی اعراب، بریتانیایی ها، پرتغالی ها و اسپانیایی ها بوده است. این شهر بناهای بی نظیری از جمله کلیسای قرمز رنگ دارد که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. شهر کوچینگ، یک شهر ساحلی است که دارای بناهای تاریخی و موزه نیز هست. شهر کوالا کنگر شهری آرام در مالزی با فرهنگ مالایی است که دارای باغ های دیدنی و بناهای تاریخی زیباست. شهر کوچک تایپینگ نیز از جمله شهرهای تاریخی است که به خوبی نگهداری شده است و اولین پارک عمومی مالزی در آن قرار دارد. شهرهای دیگری نیز هست که همه آنها برای بازدید ارزشمند هستند. با تور ارزان قیمت مالزی به کشوری سفر خواهید کرد که دارای مردمانی صمیمی، خونگرم خوش برخورد است و خاطره خوب سفر را برای شما چندین برابر خواهد کرد. علاوه بر این ها غذاهایی خواهید خورد که بسیار خوش طعم، خوش رنگ و بو و اشتها برانگیز و هماهنگ با ذائقه شماست.

کوالالامپور، نگین درخشان آسیا
از جاذبه های بی شمار مالزی و تور کوالالامپور گفتیم اما گفتن از پایتخت آن را به تاخیر انداختیم تا شما را بیش از پیش غرق در شگفتی های منحصر به فرد آن کنیم که گویی تمامی آسیا را در دل خود جای داده است. با تور ارزان قیمت به این شهر سفر کنید که مانند کل کشور مالزی دارای آب و هوایی ساحلی و در بیشتر ایام سال بارانی است. این شهر دارای مناظر سرسبز طبیعی و پارک های زیبا و بی نظیر است. در این شهر، مظاهر گوناگونی از فرهنگ هندویی، چینی و اسلامی به چشم می خورد به همین دلیل است که آن را نگین آسیا خوانده ایم. در سراسر شهر کوالالامپور، فستیوال ها و بازارهای خیابانی پر شور و هیاهو به چشم می خورد. با خرید تور ارزان قیمت کوالالامپور به شهری سفر می کنید که در آن، زندگی تا بالاترین درجه خود در جریان است.

جاذبه های گردشگری کوالالامپور
در قلب شهر کوالالامپور و تور کوالالامپور ، برج های دوقلوی پتروناس، تبدیل به نماد این شهر و بعضاً نماد مالزی شده است. این برج ها به دست سزار پلی معمار اهل آرژانتین، با تلفیق نمادهای سنتی و اسلامی طراحی و ساخته شده است. موزه ملی مالزی دیگر جاذبه گردشگری واقع در کوالالامپور است که تاریخ، فرهنگ، اقتصاد، صنعت و هنر مالزی را به نمایش گذاشته است. برج کی ال، دیگر جاذبه کوالالامپور می باشد که برجی مخابراتی است و از فراز آن می توان منظره جذابی از شهر را در زیر پای خود دید. از دیگر مراکز گردشگری، غار میمون هاست که انگیزه خرید تور ارزان قیمت برای کوالالامپور را در شما قوت می بخشد. این غار از مکان های مقدس هندویی است که مجسمه ای بزرگ از الهه ای هندویی و چندین معبد را در خود جای داده است. سان وی لاگون نیز یک شهر آبی است که صرفاً با هدف تفریحی و توریستی ایجاد شده است و می تواند یک روز تمام از مدت سفر شما با تور ارزان قیمت کوالالامپور را به خود اختصاص دهد. از دیگر مراکز گردشگری می توان به پارک پروانه، آکواریوم کوالالامپور، خیابان بوتینگ بینتانگ، بازار مرکزی و محله چینی ها اشاره کرد.

تهیه ی تور ارزان قیمت
همین حالا همه امکانات برای رزرو یک تور ارزان قیمت برای نوروز 98 در پیش روی شماست. خرید و رزرو اینترنتی تور ارزان قیمت به هر یک از مقصدهایی که در این مطلب به شما معرفی نمودیم، با چند کلیک در عرض چند دقیقه امکان پذیر است. انتخاب را به شما واگذار می کنیم و مشتاقیم که افتخار همراهی با شما را در یکی از سفرهای بی نظیر و به یاد ماندنی زندگیتان داشته باشیم.

منبع : https://safaryar.net/tours


کد مطلب: 651060

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/651060/تخفیف-ویژه-تورهای-عید-۱۳۹۸

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com