پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

میانگین حقوق بازنشستگان؛ یک میلیون و ۴۵۰

پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب: 650894
میانگین مستمری پرداخت شده به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته ۱۴ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۴۰۲ ریال بوده است.
به گزارش جهان نيوز، براساس آمار و اطلاعات بدست آمده از مبلغ مستمری بازنشستگان در سال ۹۶ تعداد کل بازنشستگان یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۹۷۸ نفر است که ۱۴۶ هزار و ۹۲۷ نفر از آنان زن هستند. بازنشستگان با مستمری معادل حداقل دستمزد، بیشترین تعداد را درمیان گروه های مستمری دارا هستند بطوریکه ۳۳ درصد بازنشستگان را شامل می شوند.

پس از آن بازنشستگان با میزان مستمری بین یک تا دو برابر حداقل دستمزد، بیشترین تعداد را دارا هستند به طوری که ۲۷ درصد بازنشستگان را تشکیل می دهند. ۳۹ درصد بازنشستگان زن مستمری معادل حداقل دستمزد دریافت می دارند که بیشترین تعداد در میان گروه های مستمری زنان محسوب می شود.  

تعداد بازنشستگان با مستمری بین یک سوم تا یک برابر حداقل دستمزد، رشد بالای ۵۰ درصد و بازنشستگان با مستمری معادل یک سوم حداقل دستمزد رشد منفی را تجربه کرده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حقوق زیاد بدن که چی بشه...حتما هوس میکنن برن سفر یا برای بچه هاشون خرج کنن یا خرج دارو درمونشون کنن. پول مال همونیه که از غروب نیویورک عکس میذاره
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
برای تعیین دستمزدمناسب یک حقوق بگیر از فاکتور میانه حقوق استفاده می کنند نه میانگین حقوق
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
برای تعیین حقوف یک حقوق بگیر ملاک میانه حقوق هاست نه میانگین حقوق ها برای مثال حقوق ده نفر به ترتیب زیر است میانه ومیانگین حقوق جقدر است؟1و1و1و1و1و1و2و3و4و5 میانه حقوق 1ومیانگین حقوق2 می باشد این فاحش تفاوت را می بینید ؟