کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رهبری فرمودند سلام ما را به خانواده شهید برسانید

17 آبان 1397 ساعت 16:46

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در تماس تلفنی که از دفتر مقام معظم رهبری گرفته شد، اعلام کردند که رهبری فرموده‌اند «در مراسم شرکت کردید سلام ما را به مردم لرستان و خانواده شهید برسانید و از قول ما شهادت ایشان را تبریک و تسلیت بگویید».


به گزارش جهان نیوز، سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در آیین تشییع شهید زنده لرستان اظهار داشت: امروز امنیت کشور ما به واسطه خون شهیدان است و اگر به کشور‌های همسایه توجه کنیم، متوجه می‌شویم غرق در نعمت الهی و امنیت هستیم.

وی گفت: ناجا ۱۳ هزار شهید تقدیم کشور کرده است که هشت هزار شهید در دفاع مقدس و بیش از پنج هزار شهید در مرزها، شهر‌ها و روستا‌ها تقدیم انقلاب شده است.

وی افزود: کارکنان ناجا مجاهد در راه خدا و حافظ نظم و امنیت کشور بوده و نیرو‌های مسلح برای امنیت این مرز و بوم و پاسداری از ارزش‌های اسلامی در کنار مردم هستند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: افتخار می‌کنیم که رزمندگان اسلام، نیرو‌های مسلح، مردم و مسئولان گوش به فرمان رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

سردار اشتری ادامه داد: ترامپ برای ۱۳ آبان مردم را تهدید کرد، اما بی نظیرترین راهپیمایی را در این روز داشتیم و باشکوه‌تر از آن را در ۲۲ بهمن در ۴۰ سالگی انقلاب خواهیم داشت.

وی گفت: دشمن نمی‌داند با چه کسی طرف است، خانواده‌های شهدا را درک نکرده است و اگر می‌دانست با کی طرف است باعث بی آبرویی برای خودش نمی‌شد.

فرمانده ناجا اضافه کرد: انقلاب راه خودش را با سرعت بیشتر ادامه خواهد داد و شاهد شکوفایی آن خواهیم بود و آینده خوبی خواهیم داشت و دشمن نابود می‌شود.

سردار اشتری ادامه داد: دشمن در جنگ افتصادی به اهدافش نمی‌رسد همانطور که در جنگ نظامی و سیاسی راه به جایی نبرده است.
 
وی گفت: در تماس تلفنی که از دفتر مقام معظم رهبری گرفته شد، اعلام کردند که رهبری فرموده‌اند «در مراسم شرکت کردید سلام ما را به مردم لرستان و خانواده شهید برسانید و از قول ما شهادت ایشان را تبریک و تسلیت بگویید».
 
قرمانده ناجا گفت: شهید نورخدا در مصاف با دشمنان نظام و انقلاب و امنیت ۱۰ سال پیش جانباز شد این شهید روحیه مجاهدت و ولایی داشت.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: باید به خانواده این شهید تبریک و تسلیت گفت: چراکه نگهداری از یک جانباز سخت است و تنها باید عشق به زنده بودن یک مجاهد باشد تا بتوان آن را تحمل کرد.

شهید سید نورخدا موسوی که اسفند ۸۷ در درگیری با گروه تروریستی وابسته به «عبدالمالک ریگی» جانباز شد و شهید زنده لقب گرفته بود، پس از تحمل یک دهه جراحات، سه شنبه شب آسمانی شد.


کد مطلب: 650875

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/650875/رهبری-فرمودند-سلام-خانواده-شهید-برسانید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com