کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام‌های مقام معظم رهبری باعث دلگرمی است

15 آبان 1397 ساعت 20:52

وزیر ورزش و جوانان گفت: معافیت تمامی قهرمانان و مدال آوران المپیکی ، جهانی و بازیهای آسیایی، عنایت ویژه مقام معظم رهبری نسبت به جوانان ورزشکار و افتخار آفرین کشور است.


به گزارش جهان نیوز، مسعود سلطانی فر در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با تشکر از عنایات ویژه رهبرمعظم انقلاب نسبت به موضوعات و نتایج ورزش کشورگفت : در دیداری حضوری که بعد از بازیهای آسیایی خدمت معظم له داشتیم قهرمانان مدال آور بازیهای آسیایی جاکارتا از محضر رهبر انقلاب درخواست کردن تمامی دارندگان مدال رویدادهای المپیکی و جهانی و بازیهای آسیایی نیز با دستور فرمانده کل قوا از انجام خدمت دوره سربازی معاف شوند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: بعد از این دیدار با هماهنگی که با سردار سرلشکر باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح داشتم فهرستی از قهرمانان و مدال آوران بازیهای المپیک ، جهانی و بازیهای آسیایی تهیه شده و در اختیار ستاد کل  قرار گرفت.

سلطانی فر گفت : امروز به من اطلاع دادند این درخواست جامعه ورزش و جوانان مدال آور مورد موافقت فرمانده کل قوا قرار گرفته است و به این ترتیب تمامی مدال آوران رقابتهای المپیکی و جهانی و بازیهای آسیایی از انجام خدمت سربازی معاف شدند. 

وزیر ورزش و جوانان با تشکر مجدد از توجه رهبر انقلاب به جوانان و خدمتگزاران مردم در وزارت ورزش و جوانان گفت : پیام های پر مهر و محبت معظم له بعد از افتخار افرینی جوانان ورزشکار و سربلند ایران همواره موجب دلگرمی قهرمانان بوده است .

وی ادامه داد : حضور موفق تیم ملی فوتبال در جام جهانی و عنایتی که ایشان برای تلاش و کوشش زیاد ملی پوشان مقابل اسپانیا به رغم شکست داشتند و سپس  پیام مسرت بخش ایشان برای موفقیت کاروان ایران در بازیهای آسیایی همه و همه نشان از علاقه وافر رهبر انقلاب به جوانان کشور  و افتخار افرینی آنان در عرصه های بین المللی دارد و این مهم بار مسئولیت مسئولان و مدیران ورزش را دو چندان می کند.


کد مطلب: 650812

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/650812/پیام-های-مقام-معظم-رهبری-باعث-دلگرمی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com