سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۴

راه‌اندازی «یگان حفاظت» آستان قدس قانونی است

سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 650781
هیچگونه تخلفی در آستان قدس صورت نگرفته است؛ اقدام تشکیل یگان حفاظت طبق قانون انجام شده است.
راه‌اندازی «یگان حفاظت» آستان قدس قانونی است
به گزارش جهان نيوز، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به راه‌اندازی «یگان حفاظت» برای آستان قدس گفت:‌ آقای رئیسی قانون مدار است و اجازه نخواهد داد امر خلاف قانونی صورت گیرد؛ البته با آقای اشراقی هم صحبت کردم و وی هم عنوان کرد که هیچگونه تخلفی صورت نگرفته است.
 
حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس،‌ با انتقاد از نحوه پوشش اظهاراتش در مصاحبه‌ای منتسب به وی توسط یک رسانه حامی دولت،‌ اظهار داشت:‌ بنده در آن مصاحبه گفته بودم که هیچ تخلفی و کار غیرقانونی از سوی آستان قدس صورت نگرفته است.
 
وی افزود: بنده با سردار حمیدرضا اشراق معاون حقوقی و امور مجلس ناجا و دیگر فرماندهان صحبت کردم و به این نکته رسیدیم که هیچگونه تخلفی در آستان قدس صورت نگرفته است؛ اقدام تشکیل یگان حفاظت طبق قانون انجام شده است.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد:‌ حتی در متن مصاحبه هم مطلبی با مضمون تیتر نیامده است،‌ من نمی‌دانم کجای مصاحبه من چنین مطلبی قید شده است. چرا که متن مصاحبه مشخص است، در واقع این رسانه شیطنت رسانه‌ای کرده است.
 
وی ادامه داد: خبرنگار از بنده سوال کرد که چرا این کار صورت گرفته است که بنده در پاسخ گفتم من نمی‌دانم چرا این کار صورت گرفته است اما قطعا  هر اقدامی انجام گرفته مطابق با قانون و مقرارت بوده است،‌اما متاسفانه سخنان من به گونه‌ای منعکس که برداشت عکس می‌شود.
 
فلاحت پیشه عنوان کرد:‌ آقای رئیسی شخص حقوقدان و قانون مدار است و اجازه نخواهد داد امر خلاف قانونی صورت گیرد؛ ضمن اینکه با آقای اشراقی هم صحبت کردم و ایشان هم عنوان کرد که هیچگونه تخلفی در این بخش صورت نگرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جابر
United States
...
امیر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تشکیل نیروی ویژه نظامی در مشهد مخصوص استان قدس ؛ فرماندهی این نیرو با چه کسی خواهد بود و سوالات دیگر ؟؟؟
مجلس باید ورود کند /
Iran, Islamic Republic of
فردا ادعا استقلال هم میکنن