پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

معافیت جدید برای مدال آوران با موافقت رهبری

سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 650754
با موافقت مقام معظم رهبری کلیه مدال آوران مسابقات جهانی و آسیایی از خدمت سربازی معاف شدند.
معافیت جدید برای مدال آوران با موافقت رهبری
به گزارش جهان نيوز، با موافقت مقام معظم فرماندهی کل قوا علاوه بر نفرات اول تا سوم مسابقات المپیک و نفرات اول و دوم مسابقات جهانی، اول آسیایی، نفرات سوم مسابقات جهانی و نفرات دوم و سوم آسیایی نیز در شمول مقررات سرباز قهرمان قرار گرفته و از انجام خدمت سربازی معاف می‌شوند.

بر همین اساس معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای اعلاکم کرد: با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم رهبری علاوه بر ورزشکاران مدال‌آور که در عرصه جهانی و آسیایی موفق به احتزاز پرچم مقدس مهوری اسلامی شده‌اند، من بعد نفرات دوم و سوم مسابقات جهانی و نفرات دوم و سوم مسابقات آسیایی نیز در شمول مقررات سرباز قهرمان قرار گرفته و از انجام خدمت سربازی معاف می‌شوند.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
اهتزاز نه احتزاز.
اصغر
Iran, Islamic Republic of
با سلام من چهل سالمه دو فرزند دارم خودم هم در یه گارکاه کارکری میکنم حدود یک میلیون سیصد هزار می گیرم ار این مبلغ 400هزار می دهم به اجاره خونه بقیه را برای تحصیل فرزندانم و زندگی میکنیم حالا من اون زمان اشتباه کردم خدمت نرفتم الان هم به درد خدمت نمیخورم و اگر هم کارنکنم خانواده ام بد بخت میشه حالا نمی خواهید مارا معاف کنید
اصغر
Iran, Islamic Republic of
...