جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

برانکو: با ۸۰ هزار تماشاگر غیرممکنی وجود ندارد

سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 650749
پرسپولیس در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیماآنتلرز ژاپن شکست خورد تا کارش برای قهرمانی سخت و به اما و اگر کشیده شود.
برانکو: با ۸۰ هزار تماشاگر غیرممکنی وجود ندارد
به گزارش جهان نيوز، برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش هنوز به رسیدن به قهرمانی در آسیا امیدوار هستند، اما به هر حال همه‌چیز در زمین بازی مشخص خواهد شد. بازی برگشت روز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و سرخپوشان برنامه‌های ویژه‌ای برای این بازی و رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دارند.

گفت‌وگو با برانکو را که همراه با تیمش در دبی و باشگاه ایرانیان مستقر است درخصوص آخرین وضعیت پرسپولیس می‌خوانید.

بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا تمام شد اما نتیجه‌ای که مدنظر شما بود به دست نیامد.
ما بازی خوبی انجام دادیم، به‌خصوص در نیمه اول صاحب توپ و میدان بودیم و فرصت گلزنی هم داشتیم، اما از آن استفاده نکردیم. فوتبال ورزش لحظه‌هاست و باید از هر لحظه استفاده کرد. همه دیدند که در نیمه اول ما موقعیتی به کاشیما ندادیم اما در نیمه دوم روی یک اشتباه دو گل خوردیم. داور هم البته اشتباهاتی داشت.

نظرتان درباره کیفیت کاشیما چیست؟
همیشه و در همه مصاحبه‌هایم گفته‌ام که این تیم بسیار خوب و با برنامه بازی می‌کند. ما از آنها شناخت داشتیم و راه‌های نفوذ و نقاط قوت کاشیما را بستیم. البته باید این پیروزی را به حریف‌مان، کاشیما تبریک بگویم ولی در عین حال نسبت به داوری که در این بازی انجام شد، ایراد داریم و این امر ناامیدکننده بود. داوری در این سطح باید بهترین تصمیمات را بگیرد اما ما شاهد بودیم که سوت‌های درستی در برخی صحنه‌ها زده نشد.

عنوان شده که گل دوم کاشیما آفساید بوده.
نمی‌خواهم ذهنم را روی این مسائل بگذارم. بازی رفت تمام شده و ما باید همه تمرکزمان را روی بازی برگشت بگذاریم. با این همه من به داوری بازی نقد دارم. یک کارت قرمز در اوایل بازی باید به حریف داده می‌شد و در یک صحنه دیگر هم موقعیت صددرصد با خطا از بازیکن ما گرفته شد. من عادت ندارم درباره داوری‌ها حرف بزنم، اما در بازی با کاشیما سوت‌های زیادی می‌توانست برای ما زده شود که این اتفاق نیفتاد.

همه این موارد روی عملکرد تیم ما تاثیرگذار بود. نمی‌خواهم باخت را گردن داوران بیندازم، اما این اتفاقات روی ذهن و بدن بازیکنان اثر می‌گذارد.

درباره اخراج سیامک صحبتی ندارید؟
نه. بحث دراین‌باره بیهوده است. شاید داور سختگیرانه تصمیم گرفت.

می‌توانید در بازی برگشت نتیجه لازم را بگیرید؟
در بازی رفت کیفیت خودمان را نشان دادیم. موقعیت‌های خوبی به‌ویژه در ابتدای بازی به دست آوردیم که می‌توانست نتیجه را تغییر داده و حتی پیروزی را برای ما رقم بزند. با این حال با همه توان در بازی برگشت حاضر خواهیم شد تا ضمن کسب نتیجه لازم، دل هواداران‌مان را شاد کنیم و تقدیر خوبی از آنها انجام دهیم.

هواداران پرسپولیس عزم خودشان را برای بازی برگشت جزم کرده‌اند. روی حمایت آنها چقدر حساب کرده‌اید؟
در ورزشگاه آزادی ۸۰ هزار نفر از ما حمایت می‌کنند و هیچ‌چیز غیرممکنی وجود ندارد. بازی خیلی سختی در پیش است اما ما همچنان می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم، پس از تلاش دست نمی‌کشیم. تا آخرین لحظه برای هدفی که داریم به اتفاق هواداران‌مان می‌جنگیم. قطعا هواداران ما روز خاطره‌انگیزی را ثبت می‌کنند. با حمایت آنها ما کارهای بزرگی کرده‌ایم و امیدوارم که این روند را ادامه دهیم.

منبع: فرهیختگان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
غیر ممکن !!؟؟؟
هنر شما ممکن کردن غیر ممکن است.
باخت در حضور 80000 تماشاگر.
ان شاء الله پیش بینی من غلط از آب درآید.
میترسم از هنر هنرمندان در ماست مالی و عذر خواهی بی فایده.
Iran, Islamic Republic of
آقای برانکو کمتر بلوف بزن این هم فهمیده ایرانی ها در بلوف زدن کم نمی اورن