جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

سرعت عمل جالب در پاسخ به نامه فوری دولت

سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 650733
بررسی ها نشان می دهد برخی دستگاه ها طی روزهای اخیر اقدام به ارسال درخواست برای زیرمجموعه های خود کرده اند تا برای تهیه این گزارش اقدام شود!
سرعت عمل جالب در پاسخ به نامه فوری دولت
به گزارش جهان نيوز، روزنامه خراسان در بخش اخبار ویژه امروز خود نوشت: 

سرعت عمل جالب برخی دستگاه ها در پاسخ به نامه فوری دولت
در حالی که یک مقام مسئول با ارسال بخشنامه ای در اوایل شهریورماه امسال، از مدیران روابط عمومی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی خواسته بود با توجه به دستورالعمل فعالیت رسانه ای مقامات اجرایی، گزارش فعالیت خود در حوزه هایی چون مصاحبه های تلویزیونی، جلسه توجیهی با اهالی رسانه و بازدید از مناطق محروم را به صورت «فوری» برای ارائه به رئیس دفتر رئیس جمهور تا 11 شهریورماه ارسال کنند، بررسی ها نشان می دهد برخی دستگاه ها طی روزهای اخیر اقدام به ارسال درخواست برای زیرمجموعه های خود کرده اند تا برای تهیه این گزارش اقدام شود!

ذره بین دولت روی بازدهی گردهمایی‌ های بین المللی
پس از ارائه گزارشی در روزهای گذشته از سوی یک مسئول اجرایی به تعدادی از اعضای کابینه، مصوب شده با توجه به ضرورت بهبود عملکرد و ارتقای بهره وری اعتبارات اختصاص یافته، از این پس گردهمایی‌ های بین المللی از جمله فارابی، خوارزمی و ... که در کشورمان برگزار می شوند، از حیث تحقق اهداف و همپوشانی دلایل برگزاری، صرفه جویی در هزینه ها، بهبود عملکرد در صورت دوسالانه شدن و ... توسط تعدادی از دستگاه ها و کارشناسان خبره دولت مورد بازنگری و بررسی قرار گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *