پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
سرکرده سابق گروه تروریستی سپاه صحابه:

«سمیع الحق» را طرفدارانش کشته‌اند

سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 650697
تروریست مشهور پاکستانی با ابراز تاسف از قتل سمیع الحق گفت: نگرانی ما این است که طرفدارانش او را کشته باشند.
«سمیع الحق» را طرفدارانش کشته‌اند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «احمد لدهیانوی» تروریست مشهور پاکستانی و سرکرده سابق گروه تروریستی سپاه صحابه اعلام کرد: در حال حاضر نگرانی اصل ما این است که «سمیع الحق» را طرفدارانش به قتل رسانده باشند.

وی اعتراف کرد: علی رغم اینکه سمیع الحق خدمات بسیاری به حزبش انجام داد ولی مخالفانی در میان آنان داشت که بعید نیست قتل وی کار آنان باشد.این افراط گرای مشهور افزود: سمیع الحق تلاش بسیاری کرد که قدرت مدارس دینی افزایش یابد و شبکهای از مدارس تشکیل شود که منسجم باشند.

سرکرده گروه ممنوع الفعالیت اهل سنت والجماعت اظهار داشت: اگر قاتلان سمیع الحق به سرعت معرفی و مجازات نشوند ما تصمیمات جدی برای انتقام خواهیم گرفت.وی خواستار برخورد جدی دادگاه عالی پاکستان با «آسیه بی بی» زن مسیحی که متهم است به پیامبر گرامی اسلام«ص» توهین کرده، شد و گفت: حکم اعدام او نباید لغو می شود.

گفتنی است در دوران حیات سمیع الحق، بسیاری از چهرههای تروریستی از جمله «احمد لدهیانوی» و «اورنگزیب فاروقی» با او مشکلات ریشهای داشتند.گرایش این احزاب بیشتر به سمت جمعیت علمای اسلام شاخه فضل الرحمن بود و همین باعث می شد تا رو در روی سمیع الحق قرار بگیرند.

پلیس پاکستان مدعی است در پرونده قتل سمیع الحق به پیشرفتهایی دست یافته است و طی روزهای آتی قاتل یا قاتلان را معرفی خواهد کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *