پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
مدیرعامل ساماندهی مشاغل شهر تهران خبر داد

جمع آوری و نگهداری سگ های بدون صاحب شهری

سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 650655
مدیرعامل ساماندهی مشاغل شهر تهران از جمع آوری و نگهداری سگ های بدون صاحب شهری خبر داد.
جمع آوری و نگهداری سگ های بدون صاحب شهری
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران به همراه گروهی از حامیان حیوانات از روند زنده گیری سگ های بدون صاحب بازدید کرد.

حمیدرضا تحصیلی، در بازدید شبانه خود از روند زنده گیری حیوانات شهری در منطقه شهران اظهار داشت: شهرداری بین دیدگاه مثبت و منفی پیرامون کنترل حیوانات بدون صاحب در شهر تهران قرار دارد به همین منظور در راستای رفاه حال شهروندان بهترین اقدام را جمع آوری این حیوانات می داند.

تحصیلی یادآور شد: این شرکت در راستای رفاه شهروندان در سطح شهر جمع آوری و نگهداری این حیوانات در محیطی امن و مطمئن را در دستور کار خود دارد.

وی به حضور گروه های طرفدار حیوانات در محل زنده گیری سگ های بدون صاحب اشاره کرد و گفت: این شرکت در نظر دارد در راستای کمک به محیط زیست و حمایت از حیوانات به خصوص سگ ها از کمک گروه های حامی حیوانات استفاده کند و بعد از جمع آوری این گروه را در جریان روند نگهداری حیوانات قرار دهد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی تاکید کرد: گروه های حامی حیوانات دوست دارند که این موجودات را به صورت آزادانه در خیابان و در کنار خود داشته باشند اما باید پذیرفت که بیشتر مردم از این موجودات بی آزار می ترسند و مدام به ما شکایت می کنند به همین دلیل نمی توانیم آنها را در سطح شهر رها کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *