کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کرملین:

پوتین و ترامپ در پاریس نشست نخواهند داشت

15 آبان 1397 ساعت 10:11

سخنگوی کرملین تایید کرد که ظاهرا امکان برگزاری نشست کامل روسای جمهوری روسیه و آمریکا در پاریس فراهم نشده و پوتین و ترامپ تنها بصورت «سرپایی» با یکدیگر گفت‌وگو خواهند کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، "دمیتری پسکوف"سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ ظاهرا نمی‌توانند در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان ماه) دیدار کاملی در حاشیه مراسم بزرگداشت پایان جنگ جهانی اول در پایتخت فرانسه داشته باشند، البته فقط «به صورت سرپایی» امکان چنین تماسی در آینده را بررسی خواهند کرد.

پسکوف توضیح داد: «آنطور که مشخص است، به احتمال زیاد شرایط برای نشست کامل سران روسیه و آمریکا در پاریس وجود ندارد. جدول زمانی برنامه‌های متعدد در نظر گرفته شده در این مراسم، امکان انجام چنین دیداری را نمی‌دهد.»

به گفته سخنگوی کرملین، به همین دلیل پوتین و ترامپ ممکن است تنها «به صورت سرپایی» با یکدیگر گفت‌وگو کرده و امکان نشست کامل در آینده را بررسی کنند.

رئیس جمهوری آمریکا شب گذشته اعلام کرده بود که به احتمال زیاد در پاریس با ولادیمیر پوتین نشستی نخواهد داشت، ولی تایید کرده بود که قصد دارد در حاشیه نشست سران گروه 20 در آرژانتین در اواخر ماه نوامبر (در اواسط آذر ماه) دیدار کند.


کد مطلب: 650648

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/650648/پوتین-ترامپ-پاریس-نشست-نخواهند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com