کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برف ۲ جاده را سفیدپوش کرد

15 آبان 1397 ساعت 10:00

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران در محورهای ۱۳ استان کشور خبر داد و گفت: در محور شاهین‌دژ ـ تکاب و زنجان ـ طارم شاهد برف هستیم.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون در محور شاهین‌دژ ـ تکاب در استان آذربایجان غربی و زنجان ـ طارم در استان زنجان شاهد برف هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به بارش باران در محورهای 13 استان اشاره کرد و گفت: در اغلب محورهای استان اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مرکزی، خوزستان، زنجان و محورهای سیرم ـ یاسوج در استان اصفهان، همدان ـ تهران استان همدان، لردگان ـ خوزستان در استان چهارمحل و بختیاری، ارتفاعات کرج ـ چالوس و محور هراز شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده در اکثر محورهای استان اردبیل، محور مرند ـ صوفیان در استان آذربایجان شرقی، آستارا ـ اردبیل در استان گیلان وجود دارد.

رحمانی تصریح کرد: در مسیر جنوب به شمال جاده کرج ـ چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر پنج شاهد ترافیک هستیم و ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده هراز پرحجم، در آزادراه قزوین ـ کرج ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه‌سنگین، آزادراه کرج ـ تهران محدوده پل کلاک ـ گرمدره سنگین و در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس روان است.


کد مطلب: 650645

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/650645/برف-۲-جاده-سفیدپوش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com