چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۱
به بهانه خبرهایی که این روزها از جنایات سعودی ها میشنوییم

چند خطی برای خانواده دیپلمات شهید رکن آبادی

سجاد کریم‌پور
چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 650613
بی شک خون شهید رکن آبادی دامن جنایت کاران سعودی را خواهد گرفت و آنها را از اسب قدرت به زیر می کشد.
جهان نيوز - سجاد کریم‌پور: این روزها وقتی خبرهای شکنجه و قتل فجیع خبرنگار سعودی در رسانه ها را میخوانیم، ناخداگاه یاد خانواده ی دیپلمات شهید کشورمان می افتم و از رنج هایی که ممکن است با هرکدام از اخبار قتل این خبرنگار سعودی برایشان رقم بخورد در فکر فرو می روم و غمی سنگینی تر از همیشه بر روی دلم می نشیند که وقتی خانواده شهید رکن آبادی با پیکر پاک شهیدشان روبرو شدند چه مصیبت ها که نکشیدند از سفاکی رژیمی که به گفته دختر شهید "سعودی‌ها مغز و قلب پدرم را خارج کردند! " وچه خون دل ها که نخورند از بی تفاوتی بعضی از مسئولین کشورمان که در قبال این فاجعه سکوت دیپلماتیک کرده و حاضر به پیگیری این آدم ربایی و آدم کشی در سطح بین المللی نشدند و فقط تنها هنرشان این شد که بعد از ماه ها پیکر پاک شهید را آن هم به صورت تکه تکه به میهن برگرداندند.

البته انتظارات فوق از دیپلمات ارشد کشورمان کمی غیر واقع بینانه است وقتی در زمان فاجعه منا تنها هنرش زانو زدن در مقابل امیر کویت برای وساطت  ورود تیمی از کشورمان برای پیگیری وضعیت حجاج بود که آن هم بی جواب ماند.

بی شک خون شهید رکن آبادی دامن جنایت کاران سعودی را خواهد گرفت و آنها را از اسب قدرت به زیر می کشد، اما روی سخنم با مسئولینی است که به راحتی از پیگیری شهادت دیپلمات کشورمان گذشتند و از پیگیری ماجرا تا روشن شدن پشت پرده جنایت سعودی ها  خودداری کردند می باشد مطمئن باشند آه خانواده شهید رکن آبادی و دیگر شهدای منا خانمان سوز خواهد بود.

این روزها سعی کنیم اخبار شیوه های قتل خاشقجی را آهسته بخوانیم شاید دختر شهیدی که هنوز برای نحوه شهادت پدرش میسوزد صدایمان را بشنود و در دلش آشوبی به پا شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
جالب این است که از جهت جایگاه بین المللی خاشقچی قابل مقایسه با شهید رکن آبادی نیست اما قتل این تمام رسانه ها را فرامیگیرد اما شهادت او جز در سیمای جمهوری اسلامی مطرح نمیشود. لعنت خدا بر کسانی که برای تنش زدایی، داغ ذلت بر گرده ی ملت زدند و بر خون کشتگان جنایت منا پا نهادند.