پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

هنوز دولت به یار غار آمریکا امید دارد

سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 650604
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: اگر دولتمردان ما نگاه خود را از اروپایی ها که یار غار آمریکایی ها هستند بردارند و از ظرفیت داخلی خودمان استفاده کند آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.
هنوز دولت به یار غار آمریکا امید دارد
به گزارش جهان نيوز، سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با اشاره به هم زمانی تهدیدات آمریکا برای اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان با 13 آبان ماه، سالروز مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: 13 آبان نقطه عطفی در انقلاب ما است که با حوادث تاریخی که به مبارزه با استکبار به سرکردگی آمریکا مصادف شده برمی گردد.

وی با بیان اینکه حضور جمعیت عظیم ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان نشان داد مردم ایران هرگز از تهدیدات آمریکایی ها هراسی به دل راه نخواهند داد، افزود: حتی در داخل آمریکا هم پرچم این کشور را به آتش می کشند چراکه آمریکا همچون شیر بی یال و دمی شده که نعره می کشد اما هیچ کس به آن توجه نمی کند.

ابطحی تصریح کرد: اگر دولتمردان ما نگاه خود را از اروپایی ها که یار غار آمریکایی ها هستند بردارند و از ظرفیت داخلی خودمان استفاده کند آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی در بخش دیگر سخنانش یادآور شد:

متاسفانه علی رغم فرمایشات رهبر معظم انقلاب از 20 سال پیش در خصوص عدم تکیه به فروش نفت اما مسئولان به این فرمایشات توجهی نداشتند و با رویه ای که پیش گرفتند اقتصاد کشور را ضربه پذیر کردند این در حالی است که ما باید به جایی برسیم که خودمان نخواهیم نفتمان را بفروشیم.

ابطحی در پایان با تاکید براینکه ما باید در عمل نشان دهیم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان در شرایط موجود به این نتیجه برسند که نباید امیدی به سیاست های غرب داشته باشند و در 2-3 ماه آینده بیشتر به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم بپردازند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دادخواه
Iran, Islamic Republic of
جان كري كجاي معادله است