پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بولتون: فشارهای ترامپ بر ایران شبیه اوباما نیست

دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب: 650559
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در سخنانی گفت که بازگشت تحریم‌های آمریکا بر ایران با هدف تغییر رفتار این کشور و عدم ساخت موشک‌های بالستیک است.
بولتون: فشارهای ترامپ بر ایران شبیه اوباما نیست
به گزارش جهان نيوز، مشاور امنیت ملی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در گفت‌و‌گو با یک رسانه صهیونیستی گفت که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا حداکثر فشارها را بر ایران وارد کرده است.

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در گفت ‌وگو با نشریه «عاروتص شوع» که غروب یکشنبه صورت گرفت، گفت: «دولت ترامپ برای مجبور ساختن ایران به رها کردن برنامه ساخت سلاح اتمی و حمایت از تروریسم در خاورمیانه، اعمال فشارهای حداکثری بر تهران را آغاز کرده است.»

 بولتون در این مصاحبه مدعی شد که اعمال مجدد تحریم‌های اقتصادی واشنگتن علیه ایران نشانه عزم دولت آمریکا در وادار کردن ایران در کنار گذاشتن برنامه ساخت موشک‌های بالستیک و حمایت از گروه‌های تروریستی است.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت: «رئیس جمهور مصمم به اعمال فشار حداکثری بر ایران نه تنها به خاطر برنامه ساخت سلاح اتمی بلکه تداوم حمایت از تروریسم، ساخت موشک‌های بالستیک و فعالیت‌های بدخیم این کشور در خاورمیانه است.»

بولتون این سخنان را تنها چند روز بعد از اعلام اعمال مجدد تحریم‌ها از سوی دولت ترامپ  بر ایران بیان کرد.

 جان بولتون در خاتمه اظهار داشت : «ما قصد داریم همه فشارها را بر ایران وارد کرده تا قادر به تغییر رفتار آن‌ها باشیم. این روش شبیه دولت "باراک اوباما" رئیس جمهور سابق نیست و بسیار سخت و با دقت اجرا می‌شود.»

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *