کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان می‌شود؟

14 آبان 1397 ساعت 16:02

دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: آقای زاکانی بهترین گزینه برای دبیرکلی رهپویان است و خودشان هم به حضور در این سمت، تمایل دارند، اما مشغله‌‌های ایشان، این اجازه را نمی‌دهد که در قامت دبیرکلی رهپویان انقلاب انجام وظیفه کند.


به گزارش جهان نیوز، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با بیان اینکه در اوّلین جلسه شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی پس از کنگره، دبیرکل این تشکل انتخاب خواهد شد، درباره کاندیداتوری خود برای دبیرکلی، اظهار داشت: من کاندیدای دبیرکلی جمعیت رهپویان نخواهم شد.

سروری درباره گزینه‌های احتمالی دبیرکلی جمعیت رهپویان انقلاب گفت: با چند نفر صحبت شده است، امّا قرار شده که اسم آن‌ها گفته نشود؛ البته ملاک جمع‌بندی در این باره، شورای مرکزی است و در آنجا نسبت به انتخاب دبیرکل تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی درباره احتمال انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان دبیرکل رهپویان انقلاب و اینکه وی چقدر به حضور در این سمت تمایل دارد، گفت: آقای زاکانی بهترین گزینه برای دبیرکلی رهپویان است و خودشان هم به حضور در این سمت، تمایل دارند، اما مشغله‌‌های ایشان و سفرهای استانی متعددی که دارند، این اجازه را به ایشان نمی‌دهد که در قامت دبیرکلی رهپویان انقلاب انجام وظیفه کند.

دبیرکل جمعیت رهپویان افزود: با توجه به اینکه قرار است جمعیت راهپویان با قدرت بیشتری کار خود را ادامه دهد، آقای زاکانی ترجیح می‌دهد چهره‌های دیگری دبیرکلی را به عهده بگیرند و من و آقای زاکانی هم به دبیرکل جدید کمک کنیم.
 


کد مطلب: 650533

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/650533/زاکانی-دبیرکل-جمعیت-رهپویان-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com