کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقرار بیش از ۵ هزار نیروی پلیس در مشهد

14 آبان 1397 ساعت 13:05

فرمانده نیروی انتظامی از استقرار 5 هزار نیروی کمکی برای خدمت‌رسانی به زوار امام رضا (ع) خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم 5 میلیون زا ئر به حرم رضوی مشرف شوند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، مراسم تشییع سه شهید گمنام در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد. سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با تسلیت رحلت پیامبر عظیم‌الشأن و شهادت امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: از چند ماه قبل تصمیم گرفتیم که تعدادی از شهدای بزرگوار دفاع مقدس را در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی به خاک بسپاریم تا برکتی برای ما باشد. 

فرمانده نیروی انتظامی به مراسم امروز و تشییع سه شهید گمنام در ستاد ناجا بود پرداخت و تصریح کرد: یکی از شهدا 19 ساله بوده و در عملیات رمضان به شهادت رسیده است؛ دو شهید دیگر نیز یکی 22 ساله و دیگری 24 ساله بودند که در زبیدات عراق به شهادت رسیدند. 

وی گفت: امروز همکاران من این شهیدان را در آغوش خود کشیدند و امیدواریم که راه شهدای عزیز ادامه پیدا کندو شرمنده آنها نباشیم. عالی‌ترین مقام انتظامی کشور، دفن این شهدای عزیز در ستاد فرماندهی را باعث برکت بیشتر کارها دانست و گفت: امیدواریم روحیه ولایی و جهادی همکاران بیش از پیش ارتقاء یابد. 

سردار اشتری به برپایی مراسم اربعین حسینی و تلاش ماموران ناجا در این خصوص پرداخت و اعلام کرد: از یک ماه قبل از اربعین همکاران بنده در حال تصمیم‌گیری برای ارائه خدمات بهتر به زوار بودند که خوشبختانه در اربعین حسینی نیز شاهد بودیم که به خوبی از عهده خدمت‌رسانی به زوار برآمدند. 

وی به مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) در مشهد پرداخت و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم 5 میلیون زائر به حرم رضوی مشرف شوند؛ همکاران بنده در جاده‌ها، مسیر و شهرها آماده ارائه خدمت به زوار هستند. 

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: بیش از 5 هزار نیروی کمکی در کنار نیروهای استانی در خدمت زائران امام هشتم خواهند بود. 
 


کد مطلب: 650471

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/650471/استقرار-بیش-۵-هزار-نیروی-پلیس-مشهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com