کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

كسب سومين ستاره كيفيت براي محصول اچ30كراس ايران خودرو

14 آبان 1397 ساعت 12:55

بر اساس گزارش منتشر شده از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران در ارزشيابي مهرماه 97 خودروهاي ساخت داخل، محصول اچ30 كراس با ارتقا سطح كيفي موفق به كسب سه ستاره كيفي شد.


به گزارش ايكوپرس، اين نتيجه حاصل برنامه ها و پروژه هاي بهبود كيفيت تعريف شده در سطح گروه صنعتي ايران خودرو است كه با  همت و تلاش مديران و كاركنان شركت ايران خودرو و پشتيباني حوزه هاي توليد،  ساپكو، كيفيت و  مهندسي كسب شده است.

بر اساس اين گزارش، در حال حاضر در تمامي محصولات سواري و تجاري گروه صنعتي ايران خودرو داراي دو ستاره كيفيت و بالاتر از دو ستاره هستند و محصول تك ستاره در سبد محصولات ايران خودرو وجود ندارد.

همچنين گزارش نتايج ارزشيابي خودروهاي ساخت داخل در مهر ماه سال جاري، مويد صدرنشيني پژو 2008 در ليست خودروهاي بالاي 100 ميليون تومان و صدر نشيني محصولات 207  اتومات، همچنين محصولات تندر ايران خودرو در رده بندي بخش بندي قيمتي 25 تا 50 ميليون تومان است.

كيفيت راهي بي پايان است و شركت ايران خودرو با  توليد و ارايه محصولات جديد و كيفي سازي محصولات جاري، رويكردي مستمر و همه جانبه را در استمرار مسير ارتقاء كيفيت محصولات در پيش گرفته است.


کد مطلب: 650466

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/650466/كسب-سومين-ستاره-كيفيت-براي-محصول-اچ30كراس-ايران-خودرو

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com