کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موج‌ جدید تخریب مدیر جوان شبکه ۳ آغاز شد

14 آبان 1397 ساعت 11:12

موج جدید حمله به جوان‌گرایی در مدیریت سیما این بار به بهانه یک بازیگر خارجی ایجاد شد.


به گزارش جهان نیوز، از آغاز کنار رفتن مدیران بازنشسته و روی کار آمدن چهره‌های جوان در سمت‌های مختلف صداوسیما، یک جریان تخریبی گسترده علیه این تغییر شکل گرفت؛ هدف تخریب نیز عمدتا مدیر شبکه سوم سیماست. به طوری که هر روز به بهانه‌ای، بخشی از فضای رسانه‌ای، مشغول حمله به این مدیر می‌شوند؛ اگر اولین موج حمله با بهانه عدم حضور یک فوتبالیست خارجی، به وجود آمد این بار حضور یک هنرپیشه خارجی بهانه قرار گرفته است!

هنوز شعله‌های آتش ایجاد شده به خاطر عدم پخش دو قسمت از برنامه 90 خاموش نشده که این بار زندگی خصوصی یک بازیگر خارجی حاضر در سریال شبکه سه سیما بهانه موج جدید تخریب‌ها شده است.

سریال «حوالی پاییز» که این شب‌ها از شبکه سه پخش می‌شود، از یک بازیگر لبنانی هم استفاده کرده است. اما تصاویر این بازیگر مسیحی سوژه جریان رسانه‌ای فعال علیه مدیر جوان شبکه سه شده است. این درحالی است که همین جریان، همواره از حامیان اباحه‌گری در عرصه فرهنگ و هنر هستند و همکاری بازیگران زن غربی با سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های ضداخلاقی با برخی فیلمسازان ایرانی را تحسین می‌کردند.  

باید منتظر ماند و دید که موج بعدی تخریب مدیر شبکه سه سیما که در اصل، هجمه به جوان‌گرایی در رسانه ملی محسوب می‌شود، به چه بهانه‌ای ایجاد خواهد شد!

منبع:کیهان


کد مطلب: 650432

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/650432/موج-جدید-تخریب-مدیر-جوان-شبکه-۳-آغاز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com