پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

سروری: تهران کنونی، لشکر بدون فرمانده شده

دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 650423
عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان و برکناری افشانی گفت: این عدم ثبات عملاً تا زمان استقرار تیم شهرداری و اشراف به شهرداری تهران مدت‌ها زمان از دست می‌دهد و تهران تا همین الان هم خسارت‌های زیادی دیده است.
سروری: تهران کنونی، لشکر بدون فرمانده شده
به گزارش جهان نيوز، پرویز سروری با بیان اینکه طی 14 ماه اخیر اقدامات موثر تیم‌های متعدد گزینه‌های شهرداری تقریبا صفر است، اظهار کرد: در این مدت اعضای شورای شهر تهران و شهرداری فقط در عرصه‌های غیرمرتبط ورود کردند و ظاهرا علاقه‌ای هم به مسائل شهری ندارند، پروژه‌ها خوابیده و شهر متوقف است. اینها زمینه‌های بدی در آینده نزدیک برای شهر به همراه دارد.

وی تهران کنونی را به لشکر بی‌فرمانده توصیف کرد و ادامه داد: در حال حاضر فرمان از دست همه خارج شده و شهر خود گردان اداره می‌شود که این موضوع با توجه به توقعات مردم و سطح خدمات گذشته سازگاری ندارد، علاوه براینکه نگهداشت شهر یک پروژه عظیمی است که رها شده است.

سروری با تاکید براینکه ظرفیت‌های ایجاد شده در سال‌های قبل به دلیل عدم ثبات مدیریت در شهرداری در حال از بین رفتن است، گفت: ناپایداری و بی ثباتی در مدیریت شهر تهران آسیب جدی به برنامه‌های خدمت رسانی به مردم ایجاد می‌کند.

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان و برکناری افشانی گفت: این عدم ثبات عملا تا زمان استقرار تیم شهرداری و اشراف به شهرداری تهران مدت‌ها زمان از دست می‌دهد و تهران تا همین الان هم خسارت‌های زیادی دیده است.

وی اظهار امیدواری کرد اعضای شورای شهر تهران هر چه زودتر تکلیف شهردار جدید تهران را مشخص کنند چرا که تغییرات پی در پی و تصمیمات سیاسی برای شهر تهران مشکلات را افزایش داده و این مشکلات رو به افزایش است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خيلي از سفارت خونه ها هم صاحب نداره
United Kingdom
...
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله