پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

برگزاری یادواره ۳۶ هزار شهید دانش‌‌آموز

دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 650400
یادواره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و سالگرد شهادت محمد حسین فهمیده در مدرسه شهدای هفتم تیر برگزار شد.
برگزاری یادواره ۳۶ هزار شهید دانش‌‌آموز
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، یادواره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و سالگرد شهادت محمد حسین فهمیده در مدرسه شهدای هفتم تیر با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

محمدرضا رزاقی مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در این مراسم اظهار کرد: سال گذشته اعلام کردیم که سعی می‌کنیم این برنامه در قالب فعالیت فرهنگی اجرا شود و امسال اینگونه برنامه‌ریزی کردیم.

وی ادامه داد: در این زمان به خوانش کتاب ایثار و جوانمردی شهدا نیاز داریم و این فرایند را در طول سال برای دانش‌آموزان خواهیم داشت.رزاقی اضافه کرد: شهدای دانش‌آموز گوی سبقت را از معلمان‌شان ربودند همه و همه کتاب‌هایی هستند که باید بخوانیم تا راه ایثار و شهادت را ادامه دهیم.

وی افزود: احمد نظیف ۱۱.۵ ساله از سبزوار، محمدحسین فهمیده ۱۳ ساله از کرج، بهنام محمدی ۱۲ ساله از خرمشهر، مرحمت بالازاده ۱۳ ساله از اردبیل، سهام خیام ۱۲ ساله از هویزه ، ناهید فاتحی کرجو ۱۶ ساله از سنندج و محبوبه دانش آشتیانی ۱۶ ساله از تهران از جمله دانش‌آموزان شهید هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *